Yousri

Ze leggen alles perfect uit!

Ervaringen training

In een bliksem slag zo leuk en cool

Gabi

Top!

Ervaringen training

Ik heb de 6 weekse online cursus gedaan. De manier van informatie overbrengen was uniek, amusant en vooral effectief! Ik zou het 100% nog een keer doen, als dat nodig was. Het streven is uiteraard... Ik heb de 6 weekse online cursus gedaan. De manier van informatie overbrengen was uniek, amusant en vooral effectief! Ik zou het 100% nog een keer doen, als dat nodig was. Het streven is uiteraard dat het maar één keer hoeft en dat is zeker gelukt. Alle dank aan Jop, Vikash, Jimmy en Atlas!

Dani Pluister

Elke minuut is benut in de dagcursus

Educatief. Meedenkend. Goeie uitleg

Cheyenne Louisiana

Goede online oefenmateriaal, en ALLE vragen die je oefent in de training krijg je echt op je examen.

Ervaringen training

Ging er met niet al te veel vertrouwen heen, en tóch geslaagd met 0 fouten op kennis & inzicht.
Dus geloof me als je wil slagen in één keer, MOET je hier zijn!

WJ Hamminga

Proactief, welwillend en meedenkende organisatie met leuke trainers

Ervaringen training

Ik heb voor mijn 16,5 jarige zoon bij NuTheorie zijn theorie geregeld. Door plotselinge school tentamens moest ik helaas eea verzetten naar een latere datum. Ze dachten mee, waren pro actief en ook... Ik heb voor mijn 16,5 jarige zoon bij NuTheorie zijn theorie geregeld. Door plotselinge school tentamens moest ik helaas eea verzetten naar een latere datum. Ze dachten mee, waren pro actief en ook de training was volgens mijn zoon leuk. Vlotte jonge trainers die de taal spreken van jonge mensen. Kan NuTheorie echt aanbevelen. Dank voor jullie proactieve en enthousiaste houding !

Annie

Binnen 2x geslaagd super fijn!

Ervaringen training

Leggen super goed uit krijg voldoende korte pauzes super fijn zeker een aanrader!

Kimberly

Goed online oefenmatriaal.
Komt terug in de curcus

Heel duidelijk uitgelegt.

Mitchell

Top service goede duidelijke uitleg!

Ervaringen training

De cursus was perfect ben na de cursus direct geslaagd met 0 fouten op kennis & inzicht

Alcina Duarte Ferreira-da Luz

Nutheorie is de beste, ik adviseer aan iedereen die wilt slagen met theorie examen om daar naar toe te gaan en zonder twijfel dat je gaat slagen als je doet wat hun jou leert

Training was perfect

Jonathan

Ik zweer op alles dat NuTheorie hun lesstof zo mega erg overeenkomt met het CBR zelf, beste 100 euro die je kan spenden voor je rijbewijs is bij NuTheorie, ze halen alle stress van je schouders en... Ik zweer op alles dat NuTheorie hun lesstof zo mega erg overeenkomt met het CBR zelf, beste 100 euro die je kan spenden voor je rijbewijs is bij NuTheorie, ze halen alle stress van je schouders en sturen je met veel confidence die examenlokaal in. Zorg dat je goed die online stof doorneemt voordat je naar de cursusdag gaat, geloof me je slaagt in 1x, zo niet 2x

Ervaringen training

Duidelijk, effectief. Cursusleider Vikash kan uren lang praten zonder nonsense te praten, dus blijft je focus gewoon aanwezig tijdens geheel de cursus