Daan Rulkens

Super, in 1 keer geslaagd!

Ervaringen training

Erg behulpzaam, handige ezelsbruggetjes en uitgelegd met bepaalde ‘toontjes’ die helpen met het herkennen in het examen

Lars

Top cursus!

Ervaringen training

Deze cursus is zeker aan te raden. Duidelijke uitleg, goed tempo en je leert zeer efficiënt. Complimenten naar de cursusleiders Jop en Maz!

Alma Krupić

Echt top

Ervaringen training

Voor de cursus bleef ik telkens zakken op inzicht, na de cursus ben ik m’n examen uitgelopen met 0 fout op kennis én inzicht!!! 100% door de hulp van Julian en Jeroen. Ik raad de cursus zeker aan.

Mia Roest

Goeie uitleg en hele positieve mensen

Ervaringen training

Ik vond dat ze duidelijk alles uitleggen en niet te snel gaan, je had na elk onderdeel een korte pauze dat vond ik heel fijn. Ik vond jeremy en chona heel positief en dat ze het met een leuke manier... Ik vond dat ze duidelijk alles uitleggen en niet te snel gaan, je had na elk onderdeel een korte pauze dat vond ik heel fijn. Ik vond jeremy en chona heel positief en dat ze het met een leuke manier uitleggen aan je.

F

Ik had geen hoge verwachtingen tot dat ik geslaagd was

Ervaringen training

gezellige team. niet saai. goede tips voor het onthouden van regels en vragen

Yasmine

Top!

Ervaringen training

Alles is duidelijk uitgelegd ik ben de eerste keer gezakt voor me theorie toen ik een andere online training had maar vorige week heb ik een pakket bij jullie aangeschaft en ben nu gelijk geslaagd!

Jeroen

Super

Echt top

Aleyna

Geweldig!

Ervaringen training

Alles werd goed uitgelegd, makkelijk te herinneren en bespreekt ook werkelijk examenstof!

Tanisha Vreden

Top uitleg gekregen over het examen en heb het gehaald.

Ervaringen training

Heb het heel goed ervaren het was echt leerzaam en goeie uitleg.

Sharniëlla Provence heeft

Ik heb een hele goede ervaring gehad bij NuTheorie! Ik heb mijn theorie gelijk gehaald in één dag. Het is erg een aanrader!

Ervaringen training

Ik heb de training goed ervaren. Er was duidelijke uitleg en de oefenmateriaal die ik gekregen had heeft erg veel geholpen!