Melissa

Super goed!

Ervaringen training

De training was goed te volgen. Ezelsbruggetjes en duidelijke uitleg op een grappige manier. Zeker aan te raden! Zonder vooraf geleerd te hebben in 1x geslaagd!

Emma

Super fijn!

Ervaringen training

Heel duidelijke uitleg, alles wordt uitgebreid en goed besproken. Heel veel vragen die we specifiek op de cursus besproken hebben kwamen ook daadwerkelijk op mijn examen. Daardoor ben ik in 1 keer... Heel duidelijke uitleg, alles wordt uitgebreid en goed besproken. Heel veel vragen die we specifiek op de cursus besproken hebben kwamen ook daadwerkelijk op mijn examen. Daardoor ben ik in 1 keer geslaagd!

Sten Brinkman

Helemaal top

Ervaringen training

De training was goed, goeie uitleg en ook genoeg pauzes tussendoor!

Shavita

Duidelijk en begripvol.

Ervaringen training

Theorie uitleg heel duidelijk en overzichtelijk.
Gezellige sfeer en goede verzorging.

John

Top bedrijf alles perfect geregeld 👌🏻

Ervaringen training

Helder en Duidelijke uitleg van beide trainers...
Vandaag zijn alle Motor Theorie Cursisten geslaagd ✅

John Pronk

Super!!!

Ervaringen training

Helemaal top en alles goed verzorgd!, Vikash zorgde voor een top uitleg waardoor alles meteen blijft hangen en je sowieso slaagt voor het theorie examen.

Mike

In een woord top

Ervaringen training

We werden goed verzorgd en de cursus werd duidelijk uitgelegd

Wens

Fijne ervaring!

Ervaringen training

Kristel en Naomi, de instructrices van de les, deden hun uiterste best om ervoor te zorgen dat je later op de dag zou slagen. Ondanks het vroege tijdstip zorgden ze ervoor dat je gefocust bleef. Het... Kristel en Naomi, de instructrices van de les, deden hun uiterste best om ervoor te zorgen dat je later op de dag zou slagen. Ondanks het vroege tijdstip zorgden ze ervoor dat je gefocust bleef. Het enige wat ik kan zeggen is een groot compliment aan het team.

Dounia Nafid

Nu voor de tweede keer dag cursus wegens ik hem al 1,5 jaar geleden in 1x heb gehaald helaas was hij verlopen. En vandaag met de zelfde dagcursus weer in 1x geslaagd vandaag!!!!!! Ik raad iedereen... Nu voor de tweede keer dag cursus wegens ik hem al 1,5 jaar geleden in 1x heb gehaald helaas was hij verlopen. En vandaag met de zelfde dagcursus weer in 1x geslaagd vandaag!!!!!! Ik raad iedereen Nu theorie aan!

Top en duidelijk.

Halimy

Goed en makelijk uitleggen.

Ervaringen training

Op alle onderdeel van theorie goed uitleggen en genoeg tijd bedsteden.