Bezoek aan de notaris
Gebruiksvriendelijkheid website

Henk Heijligers

Die was goed

Dat het prettig is om thuis al het voorwerk te doen.

G vd K

Onze ervaring was prima. Vlotte informatie en behandeling na aanmelding, duidelijke informatie, zowel online als bij de notaris.

zie boven, daarnaast is de prijsstelling aantrekkelijk.

Peter

Goede informatie en duidelijke uitleg,
vooral goed als je zelf al grotendeel weet wat je wilt!

Gebruiksvriendelijk
Lage prijs
Snel geregeld
Adequate informatie

Ruud

Goede ervaring. Duidelijke en vriendelijke uitleg.

Duidelijk uitleg, vriendelijke behandeling, mogelijkheid tot stellen van vragen.

Laura

Alles was geregeld bij aankomst, wij hebben het contract doorgenomen en mochten dan meteen tekenen

Goed voorbereid

W. van der Meulen

Alles snel en goed geregeld. Direct bereikbaar voor vragen en aanvullende informatie.

Minimale eigen moeite om zaken snel goed te regelen. Geen verrassingen achteraf.

Paul

Strak geregeld. Website aanpassen met betrekking tot de verschillen en de aanvullingen welke het testament en levenstestament hebben.

Prijs en strakke afspraken.

Reactie Nunotariaat:

Dank voor uw review. Vervelend dat het verschil tussen het levenstestament en gewone testament u niet voldoende duidelijk was. Wij proberen dat ook uit te leggen in onze informatiepakketten die kunnen worden opgevraagd door te mailen naar info@nunotariaat.nl

R. Brammer

Via website hebben wij testament gegevens ingevuld. Procedure ging precies conform uitleg op de site. Notaris nam binnen de gestelde termijn contact met ons op voor een afspraak.

Heldere uitleg, no-nonsens

Jos

Snel en goed geregeld. Op een hele efficiente wijze is gebruik gemaakt van internet en persoonlijk contact

Snel, duidelijk en efficient

Gerty Jansen

Duidelijke uitleg en financieel een stuk goedkoper

goedkoop en duidelijk