NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Marina

NTI is een zeer slechte school met een incompetente aanpak!

Hanneke Scholten

Het zelf in kunnen delen van tijd en modules werkt erg fijn!

Iris De mol

Ik vind het fijn dat ik zelf controle heb op welke modules ik doe en wanneer ik dingen doe. De paper zijn meestal duidelijk, maar op momenten ook onduidelijk. Gelukkig hebben we een app met... Ik vind het fijn dat ik zelf controle heb op welke modules ik doe en wanneer ik dingen doe. De paper zijn meestal duidelijk, maar op momenten ook onduidelijk. Gelukkig hebben we een app met medestudenten waar je vragen in kan stellen.

Nienke

Ik vind het fijn dat ik alles flexibel kan plannen, maar dit kan ook een valkuil zijn. Dan mis ik het wel eens dat ik niet in een klas zit of fysiek contact heb met docenten. De mentoren zijn via... Ik vind het fijn dat ik alles flexibel kan plannen, maar dit kan ook een valkuil zijn. Dan mis ik het wel eens dat ik niet in een klas zit of fysiek contact heb met docenten. De mentoren zijn via whatsapp goed bereikbaar en helpen altijd totdat je helemaal tevreden bent.

Telefonisch zijn ze helaas niet zo goed bereikbaar en daar pak ik wel eens op mis als ik snel iets wil weten.

Ik vind het soms wel eens lastig om te bepalen of ik juist aan het leren ben, zowel qua informatie als qua strategie, want je hebt wel de leerdoelen, maar deze zijn enorm breed. Hierdoor verlies ik wel eens het overzicht en ga ik op een examen onderuit, omdat ik andere dingen heb geleerd.

Ik zou het zeker wel aanraden als je in staat bent zelf te plannen en het geen probleem vindt om soms wat langer over dingen te doen. Probeer een duidelijke planning te maken, maar accepteer ook als je daar soms van afwijkt. Aangezien je vaak deze studie doet via NTI naast andere dingen.

Amy

Ik studeer zeer prettig via NTI en heb eigenlijk niets te klagen

Reinier van der Hulst

Fijne cursus om te volgen, de cursus is begrijpelijk en helder. Na verschillende pauzes kostte het mij eigenlijk weinig moeite om de draad weer op te pakken. Enige minpuntje is dat de aansluiting... Fijne cursus om te volgen, de cursus is begrijpelijk en helder. Na verschillende pauzes kostte het mij eigenlijk weinig moeite om de draad weer op te pakken. Enige minpuntje is dat de aansluiting tussen les 1 t/m 40 en 41 t/m 72 beter kan (bijv. een herhalingsles of een overzicht).

Dana Foederer

Hele goede ervaring met NTI. De combinatie topsport , studie werkt voor mij op deze manier goed.

Nadine Noordam

Mijn ervaring met het studeren via NTI is heel erg goed. Het is super te combineren met mijn topsport en alle docenten denken heel erg mee. Ook hou ik ervan om mijn laptop open en dicht te klappen... Mijn ervaring met het studeren via NTI is heel erg goed. Het is super te combineren met mijn topsport en alle docenten denken heel erg mee. Ook hou ik ervan om mijn laptop open en dicht te klappen wanneer ik zelf wil. Beter kan toch niet?

De tip die ik aan mede studenten mee kan geven is om zelf initiatief te nemen, dan wilt iedereen je helpen!

Ik hoop nog veel te leren in mijn opleiding en veel te mogen samenwerken met docenten en begeleiders binnen NTI. Dit heb ik namelijk als erg positief ervaren.

Monique

Ik volg met volle tevredenheid deze opleiding. Ik kan het geheel (binnen de marges) op mijn eigen tempo doen. Af en toe is het zoeken geweest na de overgang van het curriculum. Maar het... Ik volg met volle tevredenheid deze opleiding. Ik kan het geheel (binnen de marges) op mijn eigen tempo doen. Af en toe is het zoeken geweest na de overgang van het curriculum. Maar het studiemateriaal en het gebruik van de leeromgeving is heel goed verbeterd.