NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Jennifer De Bas

De docenten kijken op het moment supersnel na en geven bruikbare feedback. Inhoudelijk is de opleiding wat oppervlakkig en eenzijdig. Soms lastig om opdrachten af te ronden als je (nog) niet in het... De docenten kijken op het moment supersnel na en geven bruikbare feedback. Inhoudelijk is de opleiding wat oppervlakkig en eenzijdig. Soms lastig om opdrachten af te ronden als je (nog) niet in het werkveld zit terwijl je het niveau ook op een andere manier kunt aantonen. Zonder mijn vooropleiding had ik met deze studie te weinig bagage gekregen voor het werkveld.

Marjolein de Haas

Goede ervaring hiermee, kan lekker en flexibel studeren naast me werken.

Nti

Tot het 3e jaar vind ik ze prima!
Tot het 3e jaar vind ik ze prima!
Wanneer je aan je scriptie begint gaat het mis. Wanneer je je scriptie instuurt vragen ze je extra deelvragen terwijl je pva goedgekeurd is en daar die vraag niet in terug kwam. Je begeleider vind je scriptie verdedigbaar en kruist aller ruimvoldoende. De beordeelaars kruisen alles onvoldoende en geven 18 a4 aan feedback! Dit overkomt iedereen bij het Nti. De begeleiders staan niet op 1 lijn. Ze zijn ook veelste laat met het nakijken, gewoon 2 a 3 weken na de nakijktermijn waardoor je onnodige studievertraging oploopt.

Vanaf 1e t/m3e jaar

Scriptiebegeleiding en scriptiebeordeelaars op 1 lijn krijgen!
Heel demotiverend hoe er met ons wordt omgegaan. De nakijk termijn graag nakomen!!

Marina

NTI is een zeer slechte school met een incompetente aanpak!

Hanneke Scholten

Het zelf in kunnen delen van tijd en modules werkt erg fijn!

Iris De mol

Ik vind het fijn dat ik zelf controle heb op welke modules ik doe en wanneer ik dingen doe. De paper zijn meestal duidelijk, maar op momenten ook onduidelijk. Gelukkig hebben we een app met... Ik vind het fijn dat ik zelf controle heb op welke modules ik doe en wanneer ik dingen doe. De paper zijn meestal duidelijk, maar op momenten ook onduidelijk. Gelukkig hebben we een app met medestudenten waar je vragen in kan stellen.

Nienke

Ik vind het fijn dat ik alles flexibel kan plannen, maar dit kan ook een valkuil zijn. Dan mis ik het wel eens dat ik niet in een klas zit of fysiek contact heb met docenten. De mentoren zijn via... Ik vind het fijn dat ik alles flexibel kan plannen, maar dit kan ook een valkuil zijn. Dan mis ik het wel eens dat ik niet in een klas zit of fysiek contact heb met docenten. De mentoren zijn via whatsapp goed bereikbaar en helpen altijd totdat je helemaal tevreden bent.

Telefonisch zijn ze helaas niet zo goed bereikbaar en daar pak ik wel eens op mis als ik snel iets wil weten.

Ik vind het soms wel eens lastig om te bepalen of ik juist aan het leren ben, zowel qua informatie als qua strategie, want je hebt wel de leerdoelen, maar deze zijn enorm breed. Hierdoor verlies ik wel eens het overzicht en ga ik op een examen onderuit, omdat ik andere dingen heb geleerd.

Ik zou het zeker wel aanraden als je in staat bent zelf te plannen en het geen probleem vindt om soms wat langer over dingen te doen. Probeer een duidelijke planning te maken, maar accepteer ook als je daar soms van afwijkt. Aangezien je vaak deze studie doet via NTI naast andere dingen.

Amy

Ik studeer zeer prettig via NTI en heb eigenlijk niets te klagen

Reinier van der Hulst

Fijne cursus om te volgen, de cursus is begrijpelijk en helder. Na verschillende pauzes kostte het mij eigenlijk weinig moeite om de draad weer op te pakken. Enige minpuntje is dat de aansluiting... Fijne cursus om te volgen, de cursus is begrijpelijk en helder. Na verschillende pauzes kostte het mij eigenlijk weinig moeite om de draad weer op te pakken. Enige minpuntje is dat de aansluiting tussen les 1 t/m 40 en 41 t/m 72 beter kan (bijv. een herhalingsles of een overzicht).

Dana Foederer

Hele goede ervaring met NTI. De combinatie topsport , studie werkt voor mij op deze manier goed.