NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Adri van Ommen

Ik vind het soms onduidelijk bij wie opmerkingen en feedback die ik geef terecht komt en wat ermee gedaan wordt. Daarbij werkt het contact met medestudenten via de website niet.

Dominique Haasken

Heel fijn om op deze flexibele manier te studeren

Femke Oudenaarden

Ik heb op 7 september een mbo toelatingstoets gemaakt die ik nodig heb voor een sollicitatie. De uitslag heb ik voor 15/9 nodig. Daarom heb ik gebeld of er eventueel al zicht op is maar ik werd snel... Ik heb op 7 september een mbo toelatingstoets gemaakt die ik nodig heb voor een sollicitatie. De uitslag heb ik voor 15/9 nodig. Daarom heb ik gebeld of er eventueel al zicht op is maar ik werd snel beantwoord alsof ze er niet op zaten te wachten om vragen te beantwoorden. Daarnaast was er ook al iets mis gegaan met de betaling namelijk dat ik geen factuur heb gehad. Hiervoor moest ik ook bellen en zeiden ze dat ik deze wel heb gehad, wat niet klopte. Kortom ik wacht met spoed af maar ik dreig nu wel een baan te missen doordat dit niet zo vlot gaat. Het is namelijk een test op een computer dus nakijken lijkt me niet zo moeilijk?! En aangezien ik dus al geen factuur van ze heb gekregen hoop ik maar dat ik de uitslag wel ontvang??? Ik ben niet tevreden

Do

Ik heb geen goede ervaring met NTI en raad zeker niet aan om hier een studie te doen. Ze brengen meer kosten in rekening dan waarmee ze adverteren en ook informeren ze niet duidelijk over wat je... Ik heb geen goede ervaring met NTI en raad zeker niet aan om hier een studie te doen. Ze brengen meer kosten in rekening dan waarmee ze adverteren en ook informeren ze niet duidelijk over wat je precies moet leren. Het proefexamen bevatte erg veel fouten. Het echte examen blijkt grotendeels gelijk te zijn aan t proefexamen. Reactie van docenten duurt lang en de uitleg van de docent spreekt de datgene wat in de reader staat tegen…

Geen verborgen kosten rekenen. Capabele mensen in dienst nemen

P

De stof is leerzaam en sluit goed aan bij mijn beroep. Het is pittige maar interessante stof. De site is overzichtelijk en het helpt goed mee qua kennisopname. Een module die aan te raden is.

Vincent

Slechste opleidingscentrum van Nederland.

Doe eens wat voor je leerlingen in plaats van druk te graaien

Nicole Keessen - den Braber

Goed, snelle reactie

Lorraine Gilliot

Ik vind het heel fijn om te studeren bij NTI. Ik zou wel willen dat er betere communicatie is bij het inleveren van papers tussen de student en de nakijkend docent.