NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

Alex

Zeer slechte school, klantservice waardeloos..

Reactie NTI-nl:

Goedemiddag, we hebben een e-mail verzonden naar het opgegeven e-mailadres. We horen namelijk graag waarmee we je kunnen helpen om meer tevreden te zijn over NTI en de service die wij bieden. Met... Goedemiddag, we hebben een e-mail verzonden naar het opgegeven e-mailadres. We horen namelijk graag waarmee we je kunnen helpen om meer tevreden te zijn over NTI en de service die wij bieden. Met vriendelijke groet, NTI

Esther Meewis

Als studerende moeder waarbij geen wekelijkse vaste dingen als collegebezoeken kan organiseren en veel rekening moet houden met het werk van je partner, is de flexibiliteit van nti een mooie manier... Als studerende moeder waarbij geen wekelijkse vaste dingen als collegebezoeken kan organiseren en veel rekening moet houden met het werk van je partner, is de flexibiliteit van nti een mooie manier om een opleiding te volgen. Het vraagt wel veel zelfdiscipline, intrinsieke motivatie en doorzettingsvermogen, want het blijft een thuisstudie met per vak een moment met medestudenten die door het hele COVID-19 gebeuren veel online zijn.

Iris Doff

Ik vind dat NTI meer oefenmateriaal voor examens beschikbaar moet stellen om beter voorbereid het examen in te gaan. Voor de rest is het werken in je eigen tempo super! Je kunt je werk en school... Ik vind dat NTI meer oefenmateriaal voor examens beschikbaar moet stellen om beter voorbereid het examen in te gaan. Voor de rest is het werken in je eigen tempo super! Je kunt je werk en school daarom ideaal combineren.

Reactie NTI-nl:

Hoi Iris, bedankt voor jouw feedback. Wellicht hebben de mentoren nog tips voor jou die helpen bij de voorbereiding op de examens. Het is altijd de moeite waard om dit even na te vragen. Groetjes NTI

Ben erg tevreden met de opleiding
ik vind de stage alleen erg lang veelste uitgebreid.

Reactie NTI-nl:

Hoi Aicha, fijn dat je tevreden bent over de studie. Stage is er juist om ervaring op te doen in je werkveld. Mochten er onduidelijkheden zijn kan je altijd een mentor om hulp vragen. Groetjes NTI

Annelot

Goede opleiding. Tot nu toe goed geholpen en fijne lessen gehad.

Reactie NTI-nl:

Goedemorgen Annelot, fijn dat je zo positief bent over de opleiding. Groetjes NTI

Charlie de Zeeuw

Voor een jong individu die een extra certificaat naast stage wil halen, is dit echt ideaal.

Bianca Van Van lier

Ik vind het fijn dat ik zelf kan bepalen hoeveel ik leer

Beste Bianca,
Hartstikke goed dat je dit als fijn ervaart.
We wensen je veel plezier met studeren.

Alexander

Veel dramatische ervaring(en).

geen enkele

Op 8 mails wél reageren;
7 maanden sinds aangeschafte cursus, geen steek verder. Hier enige vorm van klantenservice op bieden.
boeken niet na 3 maanden leveren.
Geen loze beloftes...
Op 8 mails wél reageren;
boeken niet na 3 maanden leveren.
Geen loze beloftes doen.
Bug uit cursus halen waardoor je na 1 week niet verder kunt.
Cursist niet 2 maanden laten wachten, met nog steeds open eind, zonder een reactie.

Reactie NTI-nl:

Goedemiddag, Wij zullen persoonlijk contact met jou opnemen aan de hand van je review.
Je ontvangt vandaag een e-mail van ons. We hopen dat we je verder kunnen helpen.
Met vriendelijke...

Lisa

Erg positief over de opleiding tot nu toe!

Hoi Lisa,
Hartstikke fijn om te horen. We wensen je heel veel plezier met studeren.
Met vriendelijke groet, NTI

Aleksandar Drenjanin

Leeromgeving is prettig

Goedemiddag Aleksandar,
We vinden het fijn om te horen dat u de leeromgeving als prettig ervaart.
Veel succes met de opleiding.