Robert

Duurt mega lang

Renzo

Mijn fold 3 verzekerd, makkelijk afsluiten en goede voorwaarden

Prive

Leuk bedrijf had vorige week een bescherm laag aan laten brengen.
Deze was echter al binnen een week weer een beetje losgelaten. Was geen probleem kreeg direct weer een nieuwe. Was garantie....
Leuk bedrijf had vorige week een bescherm laag aan laten brengen.
Kreeg er zelfs nog een extra hoesje bij voor op de fiets houder.
Beveel dit zeker aan.

Atie Praag

Correcte service

Naomi

Duidelijke site en goede service ik ben tevreden

De Bruin

Daar kan ik nu nog niet zo veel over zeggen. Maar wat ik wel vreemd vind is dat zodra de verzekering is afgesloten er pas na 8 weken schade uitgekeerd wordt.

Reactie nowinsure.com:

Hoi meneer de Bruin, als eerste bedankt voor de review. Wij vragen de klant om een foto van de voor en achterkant van het toestel, plus de factuur. Als dit allemaal in orde is dan bent u direct... Hoi meneer de Bruin, als eerste bedankt voor de review. Wij vragen de klant om een foto van de voor en achterkant van het toestel, plus de factuur. Als dit allemaal in orde is dan bent u direct verzekerd en kan je direct een claim doorgeven bij eventuele schade. Is dit allemaal nog niet direct geregeld dan is er idd sprake van een wachttermijn.
Met vriendelijke groet team nowinsure.com

juna

Was even bang dat dit bedrijf niet klopte maar uiteindelijk kwam het goed. tip berijkbaarheid van de telefoon mag iets beter.

Reactie nowinsure.com:

Bedankt voor je review, goed om te horen dat alles goed is gekomen. We nemen je opmerking zeker mee.
Groetjes Team nowinsure.com

Ellen Doppen

Alleen maar positief. Snel en makkelijk geregeld