Anneke

Leuke duoles gehad en echt al veel geleerd.

Martijn

Gezellig, leuk en relaxte sfeer op een top locatie.

Laurens

Fijne instructrice, veel aandacht en goed materiaal. Kom snel weer terug.

Maaike

Clinic was erg goed! Uitgebreide theorie en daarna het water op. Veel tips gekregen en natuurlijk een dosis energie en motivatie van Jur! Thanks!!

Van de Beek Hanterink

Fijne lesmiddag, leuke en goede instructeur!

Alfred Smienk

Fijne instructeur, prima sessie

Leendert

Gisteren een hele leuke introductieles gehad waarbij de eerste beginselen van het kiten zijn uitgelegd door de zeer kundige en vriendelijke instructrice Flo.
Mede door haar deskundigheid...
Mede door haar deskundigheid hadden wij het snel te pakken. Dank jullie wel team NSW voor deze mooie middag!

Kees

Onwijs leuke eerste les gehad. De instructeur in opleiding werd op zijn beurt ook goed begeleid, kortom bij deze kiteschool zit je wel goed!

Andrea

Toples gehad! Goede en duidelijke instructies, fijne mensen en sfeer.

Barbara

Tweede jaar op rij heeft onze dochter een superleuke en goede surfweek gehad tijdens de zomervakantie. Fijne lessen en afwisselende activiteiten gedaan. Goed verzorgd zowel qua materiaal als ook de... Tweede jaar op rij heeft onze dochter een superleuke en goede surfweek gehad tijdens de zomervakantie. Fijne lessen en afwisselende activiteiten gedaan. Goed verzorgd zowel qua materiaal als ook de inwendige mens.