Video Reviews

Levering

Reageren op klachten

Reactie VerpakkingenXL:

Dag vd Burg,
Dank voor jouw review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent.
Dag vd Burg,
Dank voor jouw review. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent.
Wat is hier verkeerd gegaan? Het zou nog fijner zijn als wij een bestelnummer kunnen ontvangen zodat wij eea kunnen nakijken.
Alvast bedankt.
Groeten,
^Klantenservice VerpakkingenXL

Cathelijne

Slecht voorraadmanagement

Netjes geld teruggekregen

Beter voorraad management, helderdere communicatie over levertijden

Nico van Kreuningen / VKGP

ZEER SLECHT - 2 X IETS BESTELD, 2 X NIET OP VOORRAAD EN NIET GEINFORMEERD WORDEN

GEEN

GEEN, want ik bestel hier nooit meer

j.moormann van loenen

Ik heb een klacht ingediend omdat ik niets had ontvangen, na diverse mailwisselingen heb ik nog steeds geen antwoord waarom niet of mijn geld teruggekregen.

Je moet klanten niet met een kluitje in het riet sturen, twee keer dezelfde gegevens vragen en verder nooit meer vanaf augustus reageren op de klacht en die ook niet verhelpen en geen geld... Je moet klanten niet met een kluitje in het riet sturen, twee keer dezelfde gegevens vragen en verder nooit meer vanaf augustus reageren op de klacht en die ook niet verhelpen en geen geld terugstorten. Waardeloos deze zogenaamde klantenservice.

Veenstra

Komen beloftes niet na en onklantvriendelijk

Beter communiceren. Levertijden nakomen. Personeel beter opleiden. Empatisch vermogen en begrip ontbreekt.

Bon Roosendaal

Online verzendAkken besteld,DPD is het fantastische bezorgbedrijf dat de order zou afleveren. Ik was niet thuis maar kreeg bericht pakket bezorgd, een minuut later weer een mail met we hebben u... Online verzendAkken besteld,DPD is het fantastische bezorgbedrijf dat de order zou afleveren. Ik was niet thuis maar kreeg bericht pakket bezorgd, een minuut later weer een mail met we hebben u gemist maar ze proberen het de volgende dag nog een keer.... Inmiddels 3 weken later en mail aan DPD geen antwoord en nog geen pakket in huis.

Moet ze nog vinden denk ik

Andere bezorg bedrijf

Babyshop-online

Ik heb dozen besteld. ik ben erg tevreden over kwaliteiten.

snelle levering.

meer aanbedingen

Stoeten

Makkelijk per doosje bestellen en dan ook nog volgende dag binnen, dank je wel.

Makkelijk per doosje bestellen en dan ook nog volgende dag binnen, dank je wel.

Geen verbeterpunt

Reza

Na 7 weken nog steeds niks ontvangen

N.v.t.

Leveren wat je verkocht word

Reactie VerpakkingenXL:

Goedemorgen Reza,
Goedemorgen Reza,
Dank voor deze review. Sommige artikelen zijn niet in voorraad, maar worden dan binnen enkele dagen bezorgd. Er is echter geen enkel artikel met een levertijd van 7 weken dus hier moet iets verkeerd zijn gegaan. Mijn excuses hiervoor.
In dat geval kan er altijd contact opgenomen worden zodat wij het direct kunnen oplossen.
Heeft u voor mij het bestelnummer zodat ik na kan kijken wat hier verkeerd gaat?
Groeten,
^Klantenservice VerpakkingenXL

Raoul de Hair

Perfect !!

Perfecte klantenservice er was een product niet op voorraad na 1 mailtje heb ik een vervangend product gekregen, top service !