8.2/10
8.2/10

Video Reviews

Geert Aarts

Snel besteld en snel geleverd

Gewoon prima

Nvt

yusuf impex

Eerste keer

snel

zoo doorgaan

Chretien van der Horst

Vlotte levering en prima kwaliteit

Nvt

MKE Groep B.V.

Positief

Ging mij direct bellen na een vraag

als iets niet leverbaar is, zet dat op de website

BHS

Geweldig

kwaliteit

Meer op een rol

Bima Sahalatua

snel levering

JK namens Atelier Janine Bosch

Doen wat ze zeggen

Ze zijn nog bezig om in het magazijn een beter pickup point in te richten en zelfs voor mij als ras-enscheder was het magazijn even lastig te vinden.

Annemiek

Ik had enveloppen besteld in 2 kleuren. 1 kleur bleek na het bestellen uit verkocht te zijn, dus ik kreeg een mail met wat ik zou willen met de uitverkochten enveloppen. Had verteld van doe dan... Ik had enveloppen besteld in 2 kleuren. 1 kleur bleek na het bestellen uit verkocht te zijn, dus ik kreeg een mail met wat ik zou willen met de uitverkochten enveloppen. Had verteld van doe dan alles maar in 1 kleur. Krijg ik op de dag van de levering de helft maar binnen. Er zat al een dag extra vertraging in dan wat er op de website staat aangegeven. Vervolgens via de mail contact gehad om te vragen waar de rest bleef. 2 dagen later in huis, maar in een andere kleur dan ik had besteld. wel hetzelfde formaat dus dat scheelt. Weet niet waar het mis gaat, maar goed ben blij dat ik even goed de aantallen die ik besteld binnen zijn.

goede prijs voor producten

de juiste artikelen opsturen. Levertijd duurt ook langer dan staat aangegeven op de website

Dole

Bestelling altijd proper binnen, dank

Bestelling altijd proper binnen, dank

Geen verbetering mogelijk volgens mij

van Gulik

Slecht

?

Zorg dat wat op de website staat que levering ook inderdaad gebeurd. Volgende dag levering is een sprookje!

Reactie VerpakkingenXL:

Goedemiddag,
Heel vervelend dat je geen goede ervaring hebt met onze levering. Onze excuses daarvoor. Mag ik je bestelnummer zodat we samen voor een passende oplossing kunnen zoeken.
Ik hoor...
Goedemiddag,