julian

Mijn ervaring was zee goed, het product was zeer snel en in perfecte staat geleverd, weker niets op aan ter merken

mooie website

Heel erg tevreden! Product mtc olie voldoed aan alle eisen, perfecte kwailiteit , zachte romige smaak en fijne prijs. Zelf drink ik in de ochtend de bulletproof koffie, en heb geen honger tot ong.... Heel erg tevreden! Product mtc olie voldoed aan alle eisen, perfecte kwailiteit , zachte romige smaak en fijne prijs. Zelf drink ik in de ochtend de bulletproof koffie, en heb geen honger tot ong. 15.00 uur zeker. Goede aanvulling voor de keto dieet. Voel me helder, en ga 2 uur eerder uit bed dan normaal. Ben nog maar 3 dagen mee bezig, maar ga lekker door.

Prima ervaring

Marc

Bestelling werd niet zoals beloofd de volgende bezorgd. Zelfs niet verzonden. Pas 4 dagen later kreeg ik een orderbevestiging en na 6 dagen was mijn bestelling binnen. Teleurstellend.

Goede productinformatie

Schijnbaar populaire producten waren niet op voorraad. Niet erg professioneel en ook weer teleurstellend.

Reactie NootroFit.nl:

Hi Marc,
Allereerst wil ik je graag bedanken voor je bestelling en de gegeven Feedback.
Hi Marc,
Allereerst wil ik je graag bedanken voor je bestelling en de gegeven Feedback.
Helaas hebben wij niet onze belofte na kunnen komen van 24 uurs levering. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren. Onze excuses hiervoor.
Je pakket had helaas vertraging opgelopen omdat er wat fout was gegaan tussen de verificatie van de betaling en onze webshop. De betaling was wel doorgekomen maar niet terug verstuurd naar de webshop. Na een handmatige verificatie is het pakket eindelijk toch klaargemaakt.
Alles wat bij ons op de webshop live staat is officieel direct uit voorraad leverbaar, dus laten we hopen dat in je volgende order geen technische problemen meer meemaakt.
Hierbij biedt ik je ook graag een kortingscode aan waarmee je 5% korting ontvangt op je order: TELAAT
Mvg,
Wiggert

Op een vraag via mail op verwachte bezorgdag werd dag later gereageerd.
Slecht eerste kennismaking. Voor 13 uur besteld, maar de belofte van binnen 1 dag bezorgen werd niet gehaald.
Op een vraag via mail op verwachte bezorgdag werd dag later gereageerd.
Slecht eerste kennismaking.
Nu wel excuusmail gehad ...

Zie mijn eerste beleving van laat leveren en laat reageren

Ondanks dat op de website staat ‘voor 21u besteld, zelfde dag verzonden’. Helaas is dat niet zo geweest. Pas de volgende dag kreeg ik nadat ik zelf een e-mail had gestuurd een track & trace code.

Goed spul en goede website

Verzending met DHL is minder fijn, liever PostNL.

Thank you for pleasant shopping experience.

Nice products which are hard to get in germany.

Dharana Zelhem

Ik heb het product besteld en het was de volgende dag gelijk binnen. Goede service.

Snelle levering en direct reactie als je een vraagt hebt.

Blijf zo doorgaan;)

Bestelling snel en coorect geleverd.

Stem

Supersnelle levering, netjes verpakt en fijne prijzen voor ons mensjes die niet tot de Quote 500 horen.

Levering, is top.

Niks te vermelden.