Gerard

'Wij waren bijzonder happy met de uitgebreide keuzemogelijkheid en de hele snelle service van het Noordman vloerenbedrijf. We waren hierdoor in staat om sneller dan verwacht te kunnen verhuizen en... 'Wij waren bijzonder happy met de uitgebreide keuzemogelijkheid en de hele snelle service van het Noordman vloerenbedrijf. We waren hierdoor in staat om sneller dan verwacht te kunnen verhuizen en dat was echt wat waard'

Paper Dreams

De snelheid, nauwkeurigheid en klantvriendelijkheid waar mee Noordman werkt kunnen nog veel bedrijven een voorbeeld aannemen! Het vervangen van van tapijt in drie kantoren was binnen 3 uur geregeld.... De snelheid, nauwkeurigheid en klantvriendelijkheid waar mee Noordman werkt kunnen nog veel bedrijven een voorbeeld aannemen! Het vervangen van van tapijt in drie kantoren was binnen 3 uur geregeld. Zo hebben onze mensen er weinig tot geen hinder van ondervonden en konden ze snel weer aan het werk in een opgefrist kantoor. Noordman nogmaals bedankt!

Wouter Krabbendam

Erg goed geholpen in de winkel bij het uitzoeken van mijn vloeren en raambekleding.

Alles keurig volgens afspraak geleverd en blij met het resultaat.

Zeker een aanrader...

Alles keurig volgens afspraak geleverd en blij met het resultaat.

Zeker een aanrader

Roy Siero

Vakmensen met geweldig gevoel voor service. Zowel voor woning als bedrijf hier geslaagd voor het interieur.

Frank Siero

Hele leuke ervaring, kundig personeel waar je een afspraak mee kunt maken. Doen wat ze zeggen, kortom helemaal happy

Carlo Ebbens

Zeer klantvriendelijk en kundig. Bovendien topkwaliteit.

LeanENT B.V.

Top. Zowel qua product als begeleiding. Bovendien erg vriendelijk en gastvrij. Mooie showroom.

Holman

Uitermate servicegericht en klantvriendelijk. Vakbekwaam en flexibel.
Aanrader!

De Haas

Een zeer klantvriendelijk en professioneel bedrijf. Geven goed advies over vloeren en raambekleding die bij je passen. Wij komen zeker nog een keer terug.

Roel Klunder

Wij zijn prima geholpen door heel vriendelijk en deskundig personeel.
Onze gordijnen hangen heel mooi en we zijn dik tevreden.