Rob Holleman

Kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Wij hebben 2 trappen met pvc laten bekleden en zijn zeer tevreden. Het zit er onvoorstelbaar strak in. De stoffeerders waren ook netjes en beschaafd en werkten... Kwaliteit tegen een betaalbare prijs. Wij hebben 2 trappen met pvc laten bekleden en zijn zeer tevreden. Het zit er onvoorstelbaar strak in. De stoffeerders waren ook netjes en beschaafd en werkten zonder rommel te maken en zelfs de laatste restjes hebben ze mee genomen.

Hans

Bij ons de slaapkamer, woonkamer en trap ge/belegd met vinyl. Bevalt erg goed. Is ook goed gelegd door kundige mensen.

Marjon

Mooie producten en uitstekende service

Opnieuw ervaren dat de firma Noordman een enorme keus heeft, deskundig advies geeft en zorgvuldig gemaakte gordijnen levert.
‘Ouderwetse’ service en altijd een vers kopje koffie!

w.f. van zant

Mooi bedrijf. Kernwoorden: servicegericht; geen drammerigheid; prachtige producten; goede service aan huis; goede nazorg; goede bereikbaarheid per mail en telefoon (en auto); kortom : "ouderwets... Mooi bedrijf. Kernwoorden: servicegericht; geen drammerigheid; prachtige producten; goede service aan huis; goede nazorg; goede bereikbaarheid per mail en telefoon (en auto); kortom : "ouderwets goed" in de goede zin van het woord.
Wim van zant/zwolle

Paul Lemmen

Mooie producten die je kunt zien en voelen. Uitgebreide collectie daadwerkelijk in huis en dan kom je tot een fraaiere, betere keuze dan het oorspronkelijke plan. Vloerbedekking keurig gelegd.

Teunie & Marco

Snel en zeer kundig onze trap bekleed en een nieuwe vloer in de kamer gelegd. Geen gezeur over aanbetaling, alles gaat in goed vertrouwen. Echt top !!

Marlous hagen

Van begin tot eind ontzettend goed geholpen door dit bedrijf! We hebben op de boven verdieping tapijt laten leggen door Noordman en beneden een pvc visgraat vloer en plinten. Tijdens een bezoek aan... Van begin tot eind ontzettend goed geholpen door dit bedrijf! We hebben op de boven verdieping tapijt laten leggen door Noordman en beneden een pvc visgraat vloer en plinten. Tijdens een bezoek aan de winkel hebben we veel nuttige adviezen ontvangen, ook is Noordman even bij ons langs geweest om advies te geven over de juiste vloer. Er is veel moeite gedaan om ons te helpen bij de beslissing van de juiste kleur vloer dmv het bestellen van kleurstalen. Na een keuze te hebben gemaakt verliep het maken van een afspraak om de vloer te leggen mooi vlot. Beide vloeren zijn keurig gelegd en ook de plinten zijn heel netjes afgewerkt! Het bedrijf nam na het leggen van de vloeren persoonlijk contact met ons op Om te checken of alles naar wens is verlopen. Kortom: wij zijn zeer tevreden!

AH Meijberg

Snelle levering vloerbedekking, vakkundig gelegd door zeer vriendelijke heren. Mijn complimenten.

Noordman is heel goed bevallen! Goed advies, prettige behulpzame mensen, en zeer vakkundig werk geleverd.