Paul

Mooie winkel met uitgebreid assortiment, medewerkers nemen uitgebreid de tijd voor advies. Maten voor raambekleding werden netjes thuis opgemeten en er werd contact gehouden om levering/montage zo... Mooie winkel met uitgebreid assortiment, medewerkers nemen uitgebreid de tijd voor advies. Maten voor raambekleding werden netjes thuis opgemeten en er werd contact gehouden om levering/montage zo goed mogelijk op elkaar aan te laten sluiten. Erg tevreden met het eindresultaat! Enige verbeterpuntje: de medewerker in de winkel bleek niet alle montagemogelijkheden van Luxaflex te kennen, in de folder die ik meekreeg las ik over FrameFix en dat bleek voor mij de gewenste oplossing.

Landsman

Prima. Goed advies. Keurig gelegd. Erg mooie vloer geworden.

Frank Siero

Geweldig van het verkoopgesprek tot het monteren van de raambekleding. Alles tot in de puntjes verzorgd.

Esther de Groot

Behulpzaam, persoonlijk en vriendelijk

Cobbler

Zeer goed. De datum van de plaatsing is door ons soms verschoven en dat was geen probleem. Na wateroverlast kwamen ze snel met een goede oplossing en reparatie waar nodig. De werknemers zijn erg... Zeer goed. De datum van de plaatsing is door ons soms verschoven en dat was geen probleem. Na wateroverlast kwamen ze snel met een goede oplossing en reparatie waar nodig. De werknemers zijn erg vriendelijk en werken goed door. Ze denken goed mee. Wij zijn erg tevreden.

sol

Keurig en correct bedrijf. afspraken worden nagekomen

Fam. van Keulen

Professioneel bedrijf en betrouwbare communicatie. Serrvice is Top! Een deurhor was na een klein jaar niet oké. Werd zonder problemen vervangen. Ook bij andere horren nog wat zaken bijgesteld.... Professioneel bedrijf en betrouwbare communicatie. Serrvice is Top! Een deurhor was na een klein jaar niet oké. Werd zonder problemen vervangen. Ook bij andere horren nog wat zaken bijgesteld. Kostenloos en volgens afspraak. Een voorbeeldzaak!!

Peter Bosch

Goed meedenken in het aankoopproces voor zowel de vloeren als de gordijnen. Prettige communicatie gedurende het “‘meetproces”. Vervolgens is het met veel zorg gelegd en geplaatst. Kleine restpunten... Goed meedenken in het aankoopproces voor zowel de vloeren als de gordijnen. Prettige communicatie gedurende het “‘meetproces”. Vervolgens is het met veel zorg gelegd en geplaatst. Kleine restpunten werden nadien kosteloos opgelost. Al met al heel prettige service en ervaring.

A. Steenbergen

Goed advies en onze laminaat vloer is vakkundig en netjes gelegd. Ook de gordijnen zijn vakkundig en netjes opgehangen.