De Vroomen

Goed, vriendelijk, men vertrouwd de klant

Souman

Heel tevreden , goed advies. Veel geduld en nette medewerkers, goede kwaliteit producten!

Rene Klomp

Al eerder, meerder keren afspreken mee gemaakt.

M. Groffen - Wolf

Wij zijn al vele jaren klant en zullen ook zeker klant blijven! Naar volle tevredenheid hebben zij laminaat, gordijnen en zonnewering bij ons geplaatst. Perfect! Heel kundig en aardig personeel. Wij zijn al vele jaren klant en zullen ook zeker klant blijven! Naar volle tevredenheid hebben zij laminaat, gordijnen en zonnewering bij ons geplaatst. Perfect! Heel kundig en aardig personeel.

Jan en Marianne Groffen, Wapenveld.

M. Kramer

Wij hebben een pvc-vloer en alle raambekleding voor onze nieuwbouwwoning bij Noordman gekocht. Ze hebben dit snel geleverd en geplaatst. We zijn zeer tevreden over Noordman. Ze hebben ons vooraf en... Wij hebben een pvc-vloer en alle raambekleding voor onze nieuwbouwwoning bij Noordman gekocht. Ze hebben dit snel geleverd en geplaatst. We zijn zeer tevreden over Noordman. Ze hebben ons vooraf en ook tussentijds goed geadviseerd en geholpen. Het zijn deskundige vakmensen die bovendien erg vriendelijk zijn en waarmee we het contact als zeer prettig hebben ervaren. De (kleine) problemen werden snel en netjes opgelost. We zijn heel blij met onze nieuwe vloer en (vouw)gordijnen en jaloezieën. Wanneer we een nieuwe vloer of andere raambekleding nodig hebben, komen we zeker bij Noordman terug!

David

We zijn uitstekend geholpen met onze trapbekleding

R. Snels

Een bedrijf die de klant op nummer 1 zet

Rutger Pronk

Fijne professionele zaak waar ze echt meedenken met de klant. Dik tevreden!

fan van Kessel

We zijn goed geholpen in de winkel. De monteur heeft keurig en stil gewerkt, we merkten nauwelijks dat hij er was. Heel prettig.

J.C. Vos

Goed geïnformeerd en geadviseerd .De afspraken werden goed nagekomen.
Kortom,goed bedrijf en zeker de moeite
waard bij een nieuwe aankoop.