Bewoner van een huis waar wordt gewerkt

Asociale mensen

Reactie Noordman Wonen:

Jammer dat u een nare ervaring heeft.
Jammer dat u een nare ervaring heeft.
Kunt u ons uw contactgegevens sturen en aangeven welke werkzaamheden er door ons zijn verricht. U komt volgens onze gegevens niet voor in ons klantenbestand.
Uiteraard willen we dit graag oplossen en de desbetreffende persoon(en) er op aanspreken.

Coby Frederiks

In alle opzichten top!

Rene

We zijn prettig en goed geholpen. Er werd geluisterd, geadviseerd en meegedacht. Misschien niet het goedkoopste adres, maar wel betrouwbaar en goed. Ook de uitvoer door eigen personeel was prettig... We zijn prettig en goed geholpen. Er werd geluisterd, geadviseerd en meegedacht. Misschien niet het goedkoopste adres, maar wel betrouwbaar en goed. Ook de uitvoer door eigen personeel was prettig en er is netjes gewerkt.

Ries Pierik

Positief, vakmanschap, betrouwbaar,

Mekkring

Alles op tijd, naar wens geleverd en prima gelegd en gemonteerd

van Wijk

Aan keurig goed uitziende showroom, een pvc vloer besteld en laten leggen. Op de afgesproken datum hebben ze onze vloer vakkundig zeer goed gelegd en afgewerkt tot aan een mooie plint die het geheel... Aan keurig goed uitziende showroom, een pvc vloer besteld en laten leggen. Op de afgesproken datum hebben ze onze vloer vakkundig zeer goed gelegd en afgewerkt tot aan een mooie plint die het geheel in de puntjes afmaakt. Ze zijn meedenkend en begripvol naar de klant met vertrouwde korte lijnen.
Ik zou dit adres voor de regio aanbevelen voor alle vloeren en raambekleding, neem maar eens een kijkje.

Mvg fam van Wijk te Zwolle

Cvier

Onze kamer heeft veel ingewikkelde hoeken; de vloerbedekking is prachtig gelegd

Klein

Prima advies in de winkel en voortreffelijke uitvoering van de opdracht.

Lieke

Super blij met ons fantastische behang en prachtige vloeren!

Fam Brienesse

Alle lof voor allemaal!
Harde werkers , mooi resultaat.!
Heel blij mee!