Esther de Groot

Behulpzaam, persoonlijk en vriendelijk

Cobbler

Zeer goed. De datum van de plaatsing is door ons soms verschoven en dat was geen probleem. Na wateroverlast kwamen ze snel met een goede oplossing en reparatie waar nodig. De werknemers zijn erg... Zeer goed. De datum van de plaatsing is door ons soms verschoven en dat was geen probleem. Na wateroverlast kwamen ze snel met een goede oplossing en reparatie waar nodig. De werknemers zijn erg vriendelijk en werken goed door. Ze denken goed mee. Wij zijn erg tevreden.

sol

Keurig en correct bedrijf. afspraken worden nagekomen

Fam. van Keulen

Professioneel bedrijf en betrouwbare communicatie. Serrvice is Top! Een deurhor was na een klein jaar niet oké. Werd zonder problemen vervangen. Ook bij andere horren nog wat zaken bijgesteld.... Professioneel bedrijf en betrouwbare communicatie. Serrvice is Top! Een deurhor was na een klein jaar niet oké. Werd zonder problemen vervangen. Ook bij andere horren nog wat zaken bijgesteld. Kostenloos en volgens afspraak. Een voorbeeldzaak!!

Peter Bosch

Goed meedenken in het aankoopproces voor zowel de vloeren als de gordijnen. Prettige communicatie gedurende het “‘meetproces”. Vervolgens is het met veel zorg gelegd en geplaatst. Kleine restpunten... Goed meedenken in het aankoopproces voor zowel de vloeren als de gordijnen. Prettige communicatie gedurende het “‘meetproces”. Vervolgens is het met veel zorg gelegd en geplaatst. Kleine restpunten werden nadien kosteloos opgelost. Al met al heel prettige service en ervaring.

A. Steenbergen

Goed advies en onze laminaat vloer is vakkundig en netjes gelegd. Ook de gordijnen zijn vakkundig en netjes opgehangen.

Susanne

Prettige communicatie!

Fam. Van Ommen

Ondanks het Corona virus zijn wij uitstekend behandeld door de firma Noordman, met name het goede advies van Eduard en het vakwerk van de vloerenlegger Stefan.
Ook de gordijnen hangen prachtig...
Ook de gordijnen hangen prachtig in de plooi door dhr. Kisteman.
Kortom dik te vreden

Astrid rijke

Betrouwbaar, klantvriendelijk, goede nazorg

Familie Schmidt

Kundig advies in ons geval door Eduard. En heel mooi strak en vakkundig gelegd