Dummer

Zeer klantvriendelijk, komen afspraken na

Familie Den Hoed

Via Van Galen keukens zijn we terecht gekomen bij Noordman. Heel vriendelijk geholpen en goed advies gekregen van Jaap Noordman. Wij hebben een marmoleum vloer en raamdecoratie voor ons nieuwe huis... Via Van Galen keukens zijn we terecht gekomen bij Noordman. Heel vriendelijk geholpen en goed advies gekregen van Jaap Noordman. Wij hebben een marmoleum vloer en raamdecoratie voor ons nieuwe huis aangeschaft. Geweldige service en een scherpe prijs. We zijn heel tevreden en genieten er elke dag van. Bedankt Jaap en het hele Noordman team!

Bart Jansen

Het prettige contact met de mensen bij Noordman, het advies op maat en de klasse uitvoering zorgen in ons geval voor een prachtige vloer en zeer tevreden klanten.

Jaap Meijer / Comfective BV

Prettige organisatie om mee samen te werken, komen afspraken na!

Margreet Smits

Prima vakmensen en mooi naar tevredenheid afgeleverde order.

Fam Ohms

Op 01-04-2021 hebben medewerkers van de firma Noordman bij ons zowel een trap bekleed met tapijt en enkele kamers bekleed met laminaat.Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk, en hun... Op 01-04-2021 hebben medewerkers van de firma Noordman bij ons zowel een trap bekleed met tapijt en enkele kamers bekleed met laminaat.Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk, en hun keurige gedrag naar de klant top gedaan mannen.

Rob

Zeer goede ervaring overgehouden aan Noordman. Goed advies, flexibel, hoge kwaliteit producten, klantvriendelijk, PVC vloer nauwkeurig gelegd en afgewerkt.

H

Professioneel. Kundig. Vakbekwaam. Kwaliteit. Snel. Vriendelijk.

Ik ben heel tevreden over de hele afhandeling. Snelle afhandeling van alles, correcte medewerkers, goed werk afgeleverd en snel.