Vincent

Afspraken worden nagekomen

Klaas Boessenkool

Ik ben bijzonder tevreden over het resultaat. Zeer netjes en met zorg gelegd. De afwerking van de plinten ziet er fraai uit. Nadien alles opgeruimd, afval meegenomen. Zeer aan te bevelen!

G.C. Muller / House of Joy & Health

Prettig en accuraat. deskundig advies

Fam. van der Voorde

Wij hebben een hele goede ervaring met Noordman. Op aanraden van een kennis zijn wij naar de winkel gegaan en eigenlijk door de vakkundige service en aandacht snel besloten hier te kopen. De vloer... Wij hebben een hele goede ervaring met Noordman. Op aanraden van een kennis zijn wij naar de winkel gegaan en eigenlijk door de vakkundige service en aandacht snel besloten hier te kopen. De vloer hebben wij ook laten leggen door Noordman en dat was ook een hele goede ervaring met een goede service en een gezellige vloerenlegger. Kortom een aanrader Noordman.

W van Leeuwen

Raambekleding.Snelle levering.
Vriendelijk en net personeel en vakkundig geplaatst.

R en H de Vries

We hebben een heel goede ervaring met Noordman wonen. We zijn gastvrij ontvangen en goed geholpen. Nu de duettes en in betweens hangen, is ons huis een stuk huiselijker geworden! dank jullie wel.

GG

Van advies tot het ophangen van de gordijnen: vriendelijk en correct personeel. Levering vlot en zeer netjes en kundig gemonteerd.

Bob

Goed bedrijf en keurig en attent personeel.

Marije

Degelijk bedrijf met mooie, luxe producten. Vakwerk!