Noizezz

Van de ven

Het was de eerste keer dat ik nadat ik bij Hans anders oordoppen op maat had besteld van de firma noizezz dat ik even op hun website keek .omdat ze bij het afhalen niet advizeerden hoe ze schoon te...

Reactie Noizezz:

Dank voor uw reactie. Jammer dat de audicien vergeten is om aan te vermelden hoe de otoplastieken gereinigd dienen te worden. Gelukkig dat u deze informatie wel op onze site heeft kunnen vinden en dat u nu alles complet heeft.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.

Ik had 1 set oordopjes besteld. Helaas ontbrak in de verpakking 1 xl oordop. Via de infomail contact gezocht. Geen reactie ontvangen(!?) Daarna maar gebeld en uiteindelijk de oordop nagestuurd...

Reactie Noizezz:

Dank voor uw reactie, dit is uiteraard niet hoe het hoort te gaan. Onze excuses dat u geen reactie heeft ontvangen op uw email. Wij zullen met nog meer zorgvuldigheid aandacht besteden aan onze info-mail-box. Gelukkig heb je inmiddels wel de XL oordop ontvangen en wensen wij je er veel plezier mee.

Annick

Goede informatie, snelle levering, oordopjes werkten goed en voelde ze niet zitten.

Reactie Noizezz:

Bedankt voor je feedback, goed om te horen dat je tevreden bent.

Jeroen

Top. chille oordopjes. Goede service.

Reactie Noizezz:

Dank voor je positieve reactie. Veel plezier ervan.

NOIZEZZ

Levering ging goed en snel. De oordopjes gelijk gebruikt bij Pinkpop en ze werkten uitstekend. Erg blij mee!

Fijn om te horen!

NOIZEZZ

Goed op tijd geleverd. De oordopjes maken totaal geen verschil. Liggen maar in de kast...

Reactie Noizezz:

Wat vervelend dat je niet tevreden bent over je aankoop. Het werkt het beste om de oordoppen een tijdje in te houden. Doordat de spraakverstaanbaarheid zo goed is van het product lijkt het in eerste instantie dat je geen verschil merkt, maar als je in een omgeving komt waar meer lawaai is en je ze dan weer uitdoet, merk je zeker verschil.

Team NOIZEZZ

Dave Geelen

Prima.....goeie informatie op de site en geen aanmerkingen op de levering.

Reactie Noizezz:

Dat is goed om te horen, veel plezier ermee.

NOIZEZZ

Top service. Goede website met duidelijke uitleg!
Binnen 2 dagen in huis!

Reactie Noizezz:

Dank voor je feedback, veel plezier van je party plugs.

Veel plezier ermee.

Harry Longte

De ontvangen oordopjes passen helemaal niet.
Zelfs small past niet niet.

Helaas, ben er niet tevreden mee.

m.vr.gr.,

Harry de Longte.

Beste Harry,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent met ons product. Onze universele producten hebben 4 maten in de verpakking, met deze 4 maten kunnen we het grootste gedeelte van de gebruikers blij maken doordat er doorgaans altijd wel een maat past.
Het is waar dat we niet voor iedere gehoorgang een passend universeel product kunnen bieden. Een overweging kan dan zijn om een op maat gemaakte set te laten aanmeten. Indien u hier meer informatie over wenst verzoeken wij u contact op te nemen met de customer service van NOIZEZZ.

Het NOIZEZZ Team.