Noizezz

Mijn bestelling is snel geleverd en de oordopjes zitten goed (premium M dopjes).
Ik zal ze binnen een maand op een festival gebruiken, als ze ook qua demping goed zijn en ze goed blijven...

Reactie Noizezz:

Top dat je tevreden bent. Je kan de oordoppen gerust meenemen naar het festival, ze zullen je niet teleurstellen. Veel plezier ermee.

D van Heemskerk

Goede service en prima kwaliteit!

Reactie Noizezz:

Dank voor uw positieve reactie. Fijn te horen dat u tevreden bent onze kwaliteit en service.
Veel plezier van uw aankoop.

Snelle service.

Reactie Noizezz:

Dank voor je positieve reactie. Geniet van je aankoop.

linda

Bestelling snel ontvangen. Tevreden met de kwaliteit! Hopelijk kan er tzt ook per maat besteld worden.

Reactie Noizezz:

Bedankt voor je review. Goed te vernemen dat je blij bent met de kwaliteit.
Wellicht dat er in de toekomst sets per maat op de markt komen. We hebben dit nu wel voor de universele gehoorbeschermers. Voorlopig helaas nog niet voor de slaapdoppen.

Anika Duijndam

Oordopjes bevallen niet zijn pijnlijk in mijn oren met slapen

Reactie Noizezz:

Bedankt voor je review op onze website.
We vinden het erg jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met de oordopjes.
Wat wij begrijpen is dat je de oordopjes niet prettig in het oor vindt zitten.
Doordat er een kromming in het oordopje zit en je kan kiezen uit 4 verschillende maten, zijn daardoor 99,8% van de klanten tevreden met de pasvorm. Heb je wellicht een andere maat geprobeerd?
Het kan natuurlijk zo zijn dat je een gehoorgang hebt waarin de oordopjes niet lekker zitten. In dat geval adviseren wij je om op maat gemaakte oordopjes te overwegen. Dan wordt er een afdruk gemaakt van je gehoorgangen en heb je oordopjes die letterlijk zitten als gegoten.

Groet

Snelle verzending

Reactie Noizezz:

Bedankt voor je positieve feedback. Veel plezier er van.

M. Reijntjens

Netjes verpakt en op tijd geleverd.

Reactie Noizezz:

Fijn te horen dat u tevreden bent. Veel plezier ermee.

NOIZEZZ

I bought Extreme ear plugs with delivery to the netherlands. I had them in my hands within 48 hours. I then attended Defqon 1 weekend Festival. I was able to get an amazing sound experience and...

Reactie Noizezz:

That's very good news. You have had a good party and you had good protected ears.
That's how it shoot be.

Regards,

Mirthe

Helaas niet tevreden met het product! Baal er echt van omdat iedereen zo positief is! Ik zou ze graag terug willen sturen en mijn geld terug, ik heb er nu helemaal geen plezier van gehad!

Reactie Noizezz:

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Jammer dat u niet aangeeft waarom u niet tevreden bent. Wellicht kunt u hiervoor met onze administratie contact opnemen om eea te bespreken cq uit te leggen. Wij zullen dan proberen samen met u naar een passende oplossing te zoeken.
Helaas kunnen wij uit hygiƫnisch oogpunt niet uw aankoop terugnemen.

Ronald

Ik gebruik de Premium Medium muziek filters nu iets meer dan 2 jaar en deze bevallen bijzonder goed! In vergelijking met de oordoppen van andere merken is het geluid met deze filters vaak beter....

Reactie Noizezz:

Dank voor uw zeer positieve reactie. Wat goed om te horen dat u zo positief bent.