Noizezz

Natjep24

Ik had mijn bestelling niet binnen 2 dagen in huis, dus heb ik een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Daar werd supersnel op gereageerd en nu was ik zelf vergeten om het huisnummer op te...

Reactie Noizezz:

Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service, veel plezier met je bestelling!

NOIZEZZ

Enkele jaren geleden Noizezz oordopjes gekocht voor gebruik bij festivals op aanraden van een vriend, deze zijn erg goed bevallen! Omdat ze wat oud werden onlangs nieuwe gekocht voor mijzelf en mijn...

Reactie Noizezz:

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je oordoppen.

Veel plezier deze zomer!

Top, snelle levering

Reactie Noizezz:

Bedankt voor uw review, veel plezier met uw product!

Aniek

Super goede service! Pakketje was een dag na bestellen al binnen.

Bedankt voor je review!

Jeffrey

Goeie verzending! Nergens problemen mee gehad. Alleen vind de oordopjes niet heel fijn zitten ter vergeleken met mijn alpin oordopjes.

Hi Jeffrey,

Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze NOIZEZZ oordopjes.

Zou je je klacht en de verschillen tussen de oordopjes kunnen mailen naar info@noizezz.com?
Dan gaan we op zoek naar een oplossing.

We horen het graag!

Aniek

Super goede service! Pakketje was een dag na bestellen al binnen.

Reactie Noizezz:

Dit vinden we leuk om te horen, bedankt voor je review!

m jansman

De levering is snel en correct , ik ben echter niet blij met de doppen . Ondanks de verschillende maten beginnen ze na een half uur te irriteren en gaan mij oren pijnlijk worden

Reactie Noizezz:

Bedankt voor je review op onze website.
We vinden het erg jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met de oordopjes.

Heb je al een andere maat geprobeerd? Dit kan nog wel eens het probleem oplossen.

Mocht dit niet werken, adviseren wij je om op maat gemaakte oordopjes te overwegen. Dan wordt er een afdruk gemaakt van je gehoorgangen en heb je oordopjes die letterlijk zitten als gegoten.

Wij horen graag wat voor u de beste oplossing is!

Groet

Peter Scheidsbach

Duidelijke site en snel geleverd

Bedankt voor je review!

NOIZEZZ

Bestelling wasmachine snel geleverd en het product wat van goede kwaliteit

Goed om te horen!

Veel plezier met je aankoop.

M. Bonne

Oordopjes gekocht voor op de motor. Duidelijke en overzichtelijke website, snelle levering.

Reactie Noizezz:

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze oordopjes.

Veel rijplezier!