Noizezz

Koen Maertens

Snelle verzending, meerdere maten die perfect in het oor passen.

10/10 would buy again.

Beste Koen,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over zowel het product als onze service.
Veel plezier met uw gehoorbescherming!

Buijsman

Geen bijzonderheden, bestellen ging goed en had het snel in huis.

Beste mevrouw Buijsman,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!
Wij wensen u veel plezier van uw NOIZEZZ oordopjes.

NOIZEZZ

Oordoppen besteld levering zou binnen 1 dag zijn, nu 1 week geleden geen oordoppen en geen reactie op meerdere mailtjes. Slechte zaak als er zo met klanten omgegaan wordt.

Ongeveer 5 maanden geleden de oordopjes op maat laten maken om weer ongestoord te kunnen slapen...en ik ben er zo ontzettend blij mee! Het neemt inderdaad niet alle geluiden weg, ik hoor mijn wekker...

Kevin

Slecht, oordopjes besteld in 4 maten waarvan er geen 1 goed werkt. Mail gestuurd voor tips maar nog steeds geen reactie na ruim een week.
Oordopjes zouden ook zacht zijn maar voel ze goed...

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met uw NOIZEZZ product.
Inmiddels hebben wij u gemaild om te kijken of wij het voor u kunnen oplossen.

Frank

Prima , comfortabele gehoor bescherming
voor een redelijke prijs

Reactie Noizezz:

Bedankt voor uw review, dit vinden we leuk om te horen!

NOIZEZZ

Snelle levering en erg fijn dat je direct meerdere maten krijgt. De oordoppen houden geluid erg goed tegen. Als zij-slaper vindt ik ze echter te hard om comfortabel te kunnen liggen.

Reactie Noizezz:

Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je op je zij niet comfortabel ligt met de slaapdoppen. Het materiaal zou flexibel genoeg moeten zijn om op je zij te kunnen slapen, al kan dit natuurlijk per persoon verschillen.
Een optie zou kunnen zijn om op maat gemaakte slaapdoppen te overwegen, deze zijn zachter en volledig gevormd naar het oor. Mocht je dit willen kun je altijd contact met ons opnemen op 023-5544010!

Timo Baltussen

Goede ervaring, snelle levering, heel erg enthousiast over het product. Heeft mijn oren gered in Ibiza ;)

Reactie Noizezz:

Fijn dat je zo tevreden bent over je oordopjes, we hopen dat je het leuk hebt gehad op Ibiza!

Mathijs

Ik vind de oordoppen waardeloos ze dempen geen geluid!

Beste Mathijs,

Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over onze slaapdoppen.

Ik ga je even mailen om te kijken of we samen tot een goede oplossing kunnen komen.

Natjep24

Ik had mijn bestelling niet binnen 2 dagen in huis, dus heb ik een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Daar werd supersnel op gereageerd en nu was ik zelf vergeten om het huisnummer op te...

Reactie Noizezz:

Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service, veel plezier met je bestelling!