Noizezz

Great!

Reactie Noizezz:

Thanks for you review! We are glad to hear you are satisfied with your NOIZEZZ earplugs for sleeping.

Best regards,

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Reactie Noizezz:

Hartelijk dank voor uw positieve review! We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met NOIZEZZ.

Veel plezier met uw gehoorbescherming.

Goed en snel geleverd

Reactie Noizezz:

Hartelijk dank voor uw positieve review. We vinden het erg fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service.

Veel plezier met uw oordopjes.

NOIZEZZ

Snelle levering. De slaap oordoppen zijn echt super. Ze zitten erg fijn en ik kan weer ongestoord slapen.

Reactie Noizezz:

Hartelijk dank voor uw enthousiaste review! We vinden het erg fijn om te horen dat u tevreden bent met uw NOIZEZZ slaapdopjes.

Vele rustige nachten gewenst.

Mihai Macarie

Ik heb verschillende paar oordopjes besteld en ben er meestal tevreden mee

Beste Mihai,

Hartelijk dank voor uw positieve review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met NOIZEZZ.

NOIZEZZ

Op maat bestelde oordoppen, het zijn kleinere oordoppen dan ik had, dus dat is positief.
Nadeel is het wisselen van de filters, dat is wel echt een gedoe en als je pech hebt schieten ze weg...

Beste,

Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent met uw op maat gemaakte gehoorbescherming. Het verwisselen van de filters kan inderdaad even wennen zijn. Hopelijk zal dit steeds gemakkelijker gaan.

Zeer goed. Snel geleverd. Gewoon goed

Beste,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We vinden het erg fijn om te weten dat u tevreden bent met onze service. We wensen u veel plezier met uw zwemdopjes.
NOIZEZZ

Vals adverteren van producten. Voorbeeld: universeel. In werkelijkheid blijkt het helemaal niet universeel te werken.

Beste meneer,

We vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent over Noizezz.
Wat wij met Universeel bedoelen is dat de oordopjes voor iedereen te gebruiken zijn. Er past altijd een maat het beste in uw oor. Wij hebben ook een laboratorium waar wij op maat gemaakte gehoorbescherming produceren. Deze zijn dus niet universeel, maar op maat gemaakt. Wij begrijpen dat de tekst wellicht niet goed begrepen wordt en zullen daarom nadenken om de producttekst te herzien. Hopelijk heeft u ondanks de verwachting, toch plezier van uw gehoorbescherming.
NOIZEZZ

Prima en vriendelijke klantenservice die goed meedenkt. Product daarom aangeschaft (premium music extreme). Werd snel en netjes geleverd. Nette verpakking (metalen doosje). Goed dat er verschillende...

Goedemorgen,
Bedankt voor uw review. Wij staan er altijd voor open om onze producten te verbeteren.
Wij zullen uw review daarom meenemen in onze ontwikkeling.
Hopelijk heeft u toch plezier van uw gehoorbescherming.
Vriendelijke groeten, NOIZEZZ

B. Frankema

Oordoppen zitten echt confortabel tijdens een weekend festival of tijdens motorrijden.

Beste meneer Frankema,

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw NOIZEZZ oordopjes.

Veel muziekplezier en veel veilige ritten gewenst!