Noizezz

Je aankoop wordt beschermd

Bestelling wasmachine snel geleverd en het product wat van goede kwaliteit

M. Bonne

Oordopjes gekocht voor op de motor. Duidelijke en overzichtelijke website, snelle levering.

GERDA van Maanen

De oordopjes waren snel binnen, en ik kan weer heerlijk slapen zonder mn man 300 x aan te stoten dat ie stil moet zijn!😂

Reactie Noizezz:

Dank voor uw positieve reactie. Fijn te horen dat u tevreden bent onze kwaliteit en service.
Veel plezier van uw slaapdopjes.

Slaap lekker,
NOIZEZZ

Mijn bestelling is snel geleverd en de oordopjes zitten goed (premium M dopjes).
Ik zal ze binnen een maand op een festival gebruiken, als ze ook qua demping goed zijn en ze goed blijven...

Reactie Noizezz:

Top dat je tevreden bent. Je kan de oordoppen gerust meenemen naar het festival, ze zullen je niet teleurstellen. Veel plezier ermee.

D van Heemskerk

Goede service en prima kwaliteit!

Reactie Noizezz:

Veel plezier van uw aankoop.

Snelle service.

Reactie Noizezz:

Dank voor je positieve reactie. Geniet van je aankoop.

linda

Bestelling snel ontvangen. Tevreden met de kwaliteit! Hopelijk kan er tzt ook per maat besteld worden.

Reactie Noizezz:

Bedankt voor je review. Goed te vernemen dat je blij bent met de kwaliteit.
Wellicht dat er in de toekomst sets per maat op de markt komen. We hebben dit nu wel voor de universele gehoorbeschermers. Voorlopig helaas nog niet voor de slaapdoppen.

Anika Duijndam

Oordopjes bevallen niet zijn pijnlijk in mijn oren met slapen

Reactie Noizezz:

Bedankt voor je review op onze website.
We vinden het erg jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent met de oordopjes.
Wat wij begrijpen is dat je de oordopjes niet prettig in het oor vindt zitten.
Doordat er een kromming in het oordopje zit en je kan kiezen uit 4 verschillende maten, zijn daardoor 99,8% van de klanten tevreden met de pasvorm. Heb je wellicht een andere maat geprobeerd?
Het kan natuurlijk zo zijn dat je een gehoorgang hebt waarin de oordopjes niet lekker zitten. In dat geval adviseren wij je om op maat gemaakte oordopjes te overwegen. Dan wordt er een afdruk gemaakt van je gehoorgangen en heb je oordopjes die letterlijk zitten als gegoten.

Groet

Snelle verzending

Reactie Noizezz:

Bedankt voor je positieve feedback. Veel plezier er van.

M. Reijntjens

Netjes verpakt en op tijd geleverd.

Reactie Noizezz:

Fijn te horen dat u tevreden bent. Veel plezier ermee.