Service
7.9/10
Prijs
8.3/10

H.G.van den Burg

Even van slag deze heerlijke Sauna heeft ‘n maand gewerkt.
Het besturing systeem kastje boven op het dak bleek defect .
3 heaters aan de rug kant deden het niet meer.
Vandaag...
Even van slag deze heerlijke Sauna heeft ‘n maand gewerkt.
Het besturing systeem kastje boven op het dak bleek defect .
3 heaters aan de rug kant deden het niet meer.
Vandaag 18-11-2019 gerepareerd door de firma .
Hopelijk kunnen we nu echt genieten .
Over de sauna zelf zijn wij zeer enthousiast.
De full spectrum heaters Lampen ) vinden wij ‘n wonder 🌞

Marjolein Wensveen

Goede dag

Ik heb al zeven jaar een infrarood sauna waar ik veel plezier van heb.
Ik heb fibromyalgie waar ik veel pijn van heb.
Als ik smorgens in de sauna ga scheelt mij...
Goede dag

Ik heb al zeven jaar een infrarood sauna waar ik veel plezier van heb.
Ik heb fibromyalgie waar ik veel pijn van heb.
Als ik smorgens in de sauna ga scheelt mij dat veel pijn.

Hadden via email informatie ontvangen over hun infraroodcabines. Gisteren contacteerden ze mij met de vraag of de email goed was aangekomen. Ik bevestigde hen de goede ontvangst en tegelijkertijd... Hadden via email informatie ontvangen over hun infraroodcabines. Gisteren contacteerden ze mij met de vraag of de email goed was aangekomen. Ik bevestigde hen de goede ontvangst en tegelijkertijd dat ze ons daags nadien konden verwachten. Zodoende maakte wij een rit van 1 uur om om 10u45 aan te komen voor een GESLOTEN deur. Na telefonische contact met hun telefoniste werd ons verteld dat de zaak normaal gezien geopend moest zijn. Er werd ons tegelijkertijd bevestigd dat de man van de winkel telefonisch niet bereikbaar was. Nam zijn telefoon niet op Dus onverrichterzake terug 1 uur bollen naar huis om nooit meer terug te keren.

Servicewüste.
Servicewüste.
Solange es um den Verkauf / Abschluss des Kaufvertrages ging, war die Kommunikation gut. Nach erhaltener Lieferung erhalten wir auf unsere Reklamation (Sauna funktioniert nicht, Display zeigt Error) weder per Email noch telefonisch eine Unterstützung . Wir werden mit dem Problem völlig allein gelassen.

Marco

Nobel maakt gebruik van stralers zonder merk.
"Onze Infrarood stralers zijn bewust merkloos gehouden om een product te bieden tegen een aantrekkelijke prijs"

Op de vraag wat een...
Nobel maakt gebruik van stralers zonder merk.

Op de vraag wat een losse straler kost komt geen antwoord, wat daar de reden van is?
Heel apart, dus let erop als je een sauna koopt van welk merk de onderdelen zijn. Tip: koop geen Nobel.

Kliemert

19 september de sauna geleverd gekregen. De radio deed het niet en er was een IR lamp stuk. Na verschillende keren bellen en mailen kreeg ik iemand aan de telefoon die vertelde dat de service... 19 september de sauna geleverd gekregen. De radio deed het niet en er was een IR lamp stuk. Na verschillende keren bellen en mailen kreeg ik iemand aan de telefoon die vertelde dat de service medewerker ziek was en dat hij niet wist hoe hij een pakje moest inpakken en versturen. Sorry hoor Maar wat voor mensen werken daar. Wel 3000 euro betaald maar geen service. Zeer slecht bedrijf, zeker niets kopen daar.

Van de week sauna gekregen. Beschrijving is zeer slecht. En de gebruiksaanwijzing is in het engels.
Ik dacht dat ik bij een hollands bedrijf had besteld. Heel moeilijk alles in te stellen.

Hennie

Na bijna 8 weken is de sauna toch geleverd. Slechte communicatie met het bedrijf. Schuilt zich achter de hoge druk en een grote vraag na sauna’s. Reageren NIET op mails of telefoontjes.

Ik heb bij via sauna te Vught een sauna besteld, 4 weken levertijd uiterlijk was de belofte.
Nu 6 weken verder nog steeds geen sauna, ook geen reactie op email. Niets.
Als je belt zegt...
Nu 6 weken verder nog steeds geen sauna, ook geen reactie op email. Niets.
Als je belt zegt men het kan nog wel enkele weken duren, terwijl ze zeggen wel 800 sauna’s op voorraad te hebben.
Ik ben benieuwd wanneer hij komt?

Vincent

1-persoons IR Cabine van op zich goede kwaliteit. Montage instructies zijn zéér onder de maat. Houten rooster van vloerverwarming trap je direct kapot en is volstrekt ongeschikt. Hierdoor beschadig... 1-persoons IR Cabine van op zich goede kwaliteit. Montage instructies zijn zéér onder de maat. Houten rooster van vloerverwarming trap je direct kapot en is volstrekt ongeschikt. Hierdoor beschadig je ook de vloerverwarming zelf !! Helaas doet de firma niet aan aftersales. Ik heb nog wel een vervangend rooster mogen ontvangen maar dat ging niet erg makkelijk. De MP3 installatie bromt omdat het hier ultra goedkope rotzooi uit China betreft. Dit kan en moet ook opgelost worden door het bedrijf maar helaas laten ze je barsten. Ik gebruik de sauna nu zonder MP3 en zonder vloerverwarming. Enigszins een miskoop dus !