Dorien

Heerlijke site om lekker doorheen te lezen, informatie waar je werkelijk ook iets mee kunt in het dagelijkse leven.

praktisch!

Jeroen PT

Duidelijke artikelen met goede onderbouwing. Lees niet alles, maar wat ik lees is praktisch toepasbaar. Je wordt niet voor de gek gehouden, zoals bij veel andere dieten, die veel beloven, maar... Duidelijke artikelen met goede onderbouwing. Lees niet alles, maar wat ik lees is praktisch toepasbaar. Je wordt niet voor de gek gehouden, zoals bij veel andere dieten, die veel beloven, maar uiteindelijk de tegenovergestelde uitwerking hebben.
Ga zo door.

Heb e-book aangeschaft.

Veel informatie te vinden op de site

Nicole

Goede tips hoe om te gaan met je lichaam, je hebt er tenslotte maar 1! Zet je aan het denken. Je merkt duidelijk dat de schrijver uit ervaring spreekt. Recepten zijn super. Goed omschreven, het... Goede tips hoe om te gaan met je lichaam, je hebt er tenslotte maar 1! Zet je aan het denken. Je merkt duidelijk dat de schrijver uit ervaring spreekt. Recepten zijn super. Goed omschreven, het water loopt je in de mond.

Heel toegankelijk.

Jitske

Volledige informatieve website. Staat veel informatie op. Lekkere recepten. En iemand achter de website die alles zelf uitprobeert en uit eigen ervaring spreekt.

Niels

Informatief, zet je aan het denken.

Roos

Mooie overzichtelijke website, goede en duidelijke info, makkelijk toepasbaar.

Leuke recepten als extra, inzichtelijk met info welke toegevoegde waarde de maaltijd heeft, een heel sterk punt.

bas

Heel positief informerende website over hoe je fit kunt worden en wat zo'n verandering allemaal teweeg kan brengen!!

Zeer nuttige informatie op de website (raakt gelijk de kern).

Suzanne

Fijne website, makkelijk leesbaar. De tips die gegeven worden zijn eenvoudig toepasbaar. De site bevat veel informatie over een bewust gezond leven en is handig gebundeld. Met metabolisme was ik... Fijne website, makkelijk leesbaar. De tips die gegeven worden zijn eenvoudig toepasbaar. De site bevat veel informatie over een bewust gezond leven en is handig gebundeld. Met metabolisme was ik niet zo bekend, hier ben ik mee aan de slag gegaan, met succes. Ik voel me een stuk fitter en zit strakker in mijn vel.

Voor een paar euro heb je een boek dat boordevol tips staat. De adviezen zijn laagdrempelig en gelijk toe te passen. En bij mij met groot resultaat. Heel blij met deze site.

Na overleg probleem snel verholpen