Zak Jozef

Is de eerste keer en ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Jullie bedrijf verdient een dikke pluim.

Tot nu toe ,voor mij de was eerste kennismaking is postief te noemen.De corespondentie naar de gebruiker toe is zeer vlot, duidelijk en snel .

M.Tichelaar

Prima om te lezen, maar hoeveel glazen mag je nu eigenlijk drinken per week?? Dat wordt nergens aangegeven..

Dit bedrijf kwam als een van de eerste naar voren in Google. De uitleg over de inhoud van het E-book heeft mij overgehaald om de aanschaf te doen.

Duidelijke informatie

Kees Hamelink

Perfect! Ik had zonder goed te kijken per ongeluk 2 sterk op elkaar lijkende e-books gekocht en werd hierover dezelfde dag nog gemaild om dit recht te zetten.

Goed, helder en overzichtelijk.

Julia van Loo

NLbewustgezond geeft de juiste handvaten voor een fitter leven. Het is een erg fijne en duidelijke website. Het heeft mij geholpen met het creeëren van een plan met daarbij de juiste voeding en ik... NLbewustgezond geeft de juiste handvaten voor een fitter leven. Het is een erg fijne en duidelijke website. Het heeft mij geholpen met het creeëren van een plan met daarbij de juiste voeding en ik voel mij stukken fitter.

Overzichtelijke website, snelle response en duidelijke informatie

Duidelijke website, alle (deel)onderwerpen netjes op een rijtje en makkelijk te vinden. Hele handige en bruikbare tips, zeker aan te raden!

Mooie site, duidelijk verhaal. Veel nuttige tips, heb er nu al veel aan. 4 kilo kwijt en veel fitter.

Praktisch

Sahied

Ik vind het een goeie ervaring om meer te weten wat het met doet. Vind het ook fijn om te lezen wat je soms iets niet weet en dat je het makkelijk op ken zoeken. Positief.

Ik wil graag die producten hebben. Kunt u die tablat opsturen.?