Geen probleem

Wil

Duidelijke site, 2 boeken besteld, inhoud kwam min of meer overeen en ik werd door hun gecontact dat ze geld wilde retourneren of ik mocht een ander boek uitzoeken, service noem ik dat. Verder vind... Duidelijke site, 2 boeken besteld, inhoud kwam min of meer overeen en ik werd door hun gecontact dat ze geld wilde retourneren of ik mocht een ander boek uitzoeken, service noem ik dat. Verder vind ik de informatie duidelijk en imformatief.

Duidelijkheid en service

Massence

Massence

Snelle en duidelijke service voor een heel goede prijs

Later in het jaar voor de Sint,
HET IS ZEKER EN GEWIS,
DAT EEN APPEL LEKKER IS,
MAAR HAD ADAM EEN E-BOEK VAN MATTHJS GEHAD,
WEET IK ZEKER DAT EVA NOG...
Later in het jaar voor de Sint,
HET IS ZEKER EN GEWIS,
DAT EEN APPEL LEKKER IS,
MAAR HAD ADAM EEN E-BOEK VAN MATTHJS GEHAD,
WEET IK ZEKER DAT EVA NOG STEEDS MET HAAR APPELTJE ZAT.

Er zijn geen zwakke punten

Het e-boek wat ik heb besteld was fijn om te lezen, heel overzichtelijk, duidelijk en veel nuttige informatie.
Ook de bestelling en download zelf verliep vlekkeloos, binnen een paar minuten kon ik het al lezen. Zeer vlot..

De bestelling en download verliep zeer snel. Paar minuten en ik kon het boek al lezen.

Conny

Mooie overzichtelijke site, informatie is goed te vinden.

Na betaling kon ik het e-boek onmiddellijk downloaden en ik kon er dus meteen mee aan de slag. Fijn om wat theoretische achtergrond informatie te hebben over verschillen in calorieën, de invloed van... Na betaling kon ik het e-boek onmiddellijk downloaden en ik kon er dus meteen mee aan de slag. Fijn om wat theoretische achtergrond informatie te hebben over verschillen in calorieën, de invloed van hormonen en waarom je bepaalde zaken wel of beter juist niet zou moeten eten.
Een vraag die ik per mail stelde werd redelijk snel (binnen 24 uur) netjes beantwoord, dus ook dat heb ik als positief ervaren.

Happie

Een boek met voor elk wat wils, gedetailleerde achtergrond informatie, en veel praktische tips en voorbeelden. Een aanrader!

Steven VL

Ik dacht een boek gekocht te hebben voor 7 euro (ipv 15 euro) maar dit bleek slechts een bundeltje van 36 pagina’s. De inhoud was ok maar wel veel herhaling in de tekst. Vermoedelijk had de info uit... Ik dacht een boek gekocht te hebben voor 7 euro (ipv 15 euro) maar dit bleek slechts een bundeltje van 36 pagina’s. De inhoud was ok maar wel veel herhaling in de tekst. Vermoedelijk had de info uit deze 36 pagina’s ook op 12 pagina’s gepast. De verklaringen voor de suggesties die in de bundel gemaakt worden zijn niet erg diepgravend.

Na betaling onmiddelijk en gemakkelijk te downloaden.

Reactie NLBewustgezond.nl:

Beste Steven,
Beste Steven,
Dank voor je review, ook al is deze niet zo positief. Jouw oordeel staat in sterk contract met een review over dit e-boek die ik gisteren ontving. Die was juist heel positief :-)
Ik wil je wel wijzen op het feit dat dit e-boek geen wetenschappelijk rapport is. Alle info in het e-boek is natuurlijk wel gebaseerd op wetenschappelijke inzichten. Het gaat mij juist om de toepassing van al die inzichten.
Vandaar dat het e-boek heel praktisch van aard is. Het bevat immers een uitgebreide uitleg over wat het metabolisme is, hoe je het kan beïnvloeden en een stappenplan om dit daadwerkelijk te doen.
Ik heb er veel werk aan om een e-boek te schrijven (ik moet immers stapels onderzoeken doornemen en tal van boeken bestuderen) en ik wil het juist in een vorm presenteren waardoor mensen er iets mee kunnen.
Wellicht verandert je mening enigszins, door deze uitleg. Het staat je natuurlijk vrij om je review aan te passen. Hij wordt in ieder geval wel gepubliceerd.
Vriendelijke groet,
Matthijn

Heel tevreden over het e-book

Duidelijke, concrete informatie ivm metabolisme