Anton Bouwensch

Gewoon flot.

toevallig op deze website gekomen omdat ik altijd benieuwd ben naar goede voorlichting. Het is nog te kort om verder te reageren.

Bestelling verliep prima

Niet veel ervaring, alleen e boek besteld, achteraf vrij prijzig naar verhouding. Website verder niet bekeken.

Mariska

Snel en eenvoudig een super goed e-boekje gekocht!

Hennie Prinsen

Ik was aan het googelen iver mijn gezindheid en kwam dit boek tegen. Het sprak mij direct aan en geen twijfel , ik moest dat boek hebben , dat boek kan mij helpen om door een moeilijke periode heen... Ik was aan het googelen iver mijn gezindheid en kwam dit boek tegen. Het sprak mij direct aan en geen twijfel , ik moest dat boek hebben , dat boek kan mij helpen om door een moeilijke periode heen te komen ik voelde dat en zag het met het lezen van enkele stukjes tekst. Dankjewel dat ik terecht kwam bij dat boek. Het zal mij zeker helpen ook al kost het tijd.

Willem den Hartogh

Een e-book gekocht en volger op Twitter en Facebook. O

Op zo'n manier geschreven dat iedereen het kan begrijpen. Heel fijn. Verder is de Facebookpagina en Twitteraccount van NL bewustgezond ook echt een aanrader. Veel nuttige informatie en ook weer in... Op zo'n manier geschreven dat iedereen het kan begrijpen. Heel fijn. Verder is de Facebookpagina en Twitteraccount van NL bewustgezond ook echt een aanrader. Veel nuttige informatie en ook weer in duidelijke taal.

Cherda

Het bestellen ging snel. Alleen alles wat in het boek staat is ook op internet te vinden.

Ik vond t zonde van mn geld. Had er meer van verwacht

Reactie NLBewustgezond.nl:

De informatie is niet alleen op internet te vinden. Je vindt deze info ook in boeken, onderzoeken en artikelen (eventueel van internet). Dat is het mooie van internet; er is heel veel informatie... De informatie is niet alleen op internet te vinden. Je vindt deze info ook in boeken, onderzoeken en artikelen (eventueel van internet). Dat is het mooie van internet; er is heel veel informatie beschikbaar.
Wat ik heb gedaan is alle informatie onderzoeken en beoordelen op waarde (kost heel veel tijd), logisch vormgeven en presenteren in een toegankelijke vorm.

Fijne ervaring. Snel, duidelijk, gemakkelijk

Supersnel, mailtjes worden ook binnen een uur beantwoord.

Verhoeff

Heel erg goed. Lekker duidelijk allemaal.

Meteen 'to the point'