Niet veel ervaring, alleen e boek besteld, achteraf vrij prijzig naar verhouding. Website verder niet bekeken.

Mariska

10/10

Snel en eenvoudig een super goed e-boekje gekocht!

Hennie Prinsen

10/10

Ik was aan het googelen iver mijn gezindheid en kwam dit boek tegen. Het sprak mij direct aan en geen twijfel , ik moest dat boek hebben , dat boek kan mij helpen om door een moeilijke periode heen... Ik was aan het googelen iver mijn gezindheid en kwam dit boek tegen. Het sprak mij direct aan en geen twijfel , ik moest dat boek hebben , dat boek kan mij helpen om door een moeilijke periode heen te komen ik voelde dat en zag het met het lezen van enkele stukjes tekst. Dankjewel dat ik terecht kwam bij dat boek. Het zal mij zeker helpen ook al kost het tijd.

Snelle levering

Willem den Hartogh

9/10

Een e-book gekocht en volger op Twitter en Facebook. O

Op zo'n manier geschreven dat iedereen het kan begrijpen. Heel fijn. Verder is de Facebookpagina en Twitteraccount van NL bewustgezond ook echt een aanrader. Veel nuttige informatie en ook weer in... Op zo'n manier geschreven dat iedereen het kan begrijpen. Heel fijn. Verder is de Facebookpagina en Twitteraccount van NL bewustgezond ook echt een aanrader. Veel nuttige informatie en ook weer in duidelijke taal.

Cherda

6/10

Het bestellen ging snel. Alleen alles wat in het boek staat is ook op internet te vinden.