Nils Meulenbelt

Leuk en interessant initiatief! Duidelijk en overzichtelijk. Het bespaart je de moeite om alles zelf op te zoeken omtrent dit onderwerp. Veel bronvermeldingen.

Duidelijk en overzichtelijk, veel bronvermelding

Monique Wijnants

Prima bedrijf. Snelle reacties/service.

Overzichtelijk

Petra

Mijn ervaring is goed

Duidelijk

Rob pen

Voor het eerst besteld
Betaling en levering ging snel
Ben dik tevreden.

Snel geleverd zeer goed.

Dan Niewzwaag

Op zoek naar info mbt alternatieve behandeling kanker. Voeding, GcMAF.

Opvallend is de kwaliteit en brede geinformeerdheid van de beschikbare informatie. Ik ben bovendien erg gecharmeerd van de onafhankelijkheid. Natuurlijk heb ik een beetje gesponsord door de e-boeken... Opvallend is de kwaliteit en brede geinformeerdheid van de beschikbare informatie. Ik ben bovendien erg gecharmeerd van de onafhankelijkheid. Natuurlijk heb ik een beetje gesponsord door de e-boeken te bestellen. Deze zijn trouwens de moeite waard.
Keep up the good work!

Niet zo best . ik kocht een e book, over afvallen, maar zag het niet verschijnen in mij n mailbox. nu weet ik niet waar ik het kan downloaden, mogelijk deed ik iets verkeerd?

ik ben wel blij met steeds tips

Reactie NLBewustgezond.nl:

Beste Joke,
Dank voor je bestelling en voor je beoordeling. Wat jammer alleen dat je het e-boek nog niet hebt kunnen downloaden.
De afgelopen dagen is er, achter de schermen, hard aan de...
Beste Joke,
De afgelopen dagen is er, achter de schermen, hard aan de website gewerkt en dat zou de reden kunnen zijn dat je het e-boek niet hebt kunnen downloaden. Sorry daarvoor!! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Normaal gesproken kun je de e-boeken rechtstreeks van de website downloaden. Zal ik je de PDF mailen?

Inspirerend, het helpt mij enorm

Inspirerend en volledig

Jeroen