Annemiek

Midden in een depressie gelezen.
Veel van opgestoken!

Nu nog de kennis vasthouden en mijn verdriet loslaten.

Overzichtelijkheid.neen

Ada

Zonder poespas. E book werd gelijk verstuurd. Ik was eerst bang voor allerlei reclame maar dit was beslist niet het geval.
E book is heel prettig leesbaar. Ik heb het nog niet uit maar heb er...
E book is heel prettig leesbaar. Ik heb het nog niet uit maar heb er al heel veel van geleerd. Een echte eyeopener.

Begrijpelijke taal. Je weet waar je aan toe bent.
Niet veroordelend. Ik had voor het eerst het gevoel dat ik begrepen werd.

Nicole Maessen

Ik ben al een tijdje aangemeld voor de mailings. Wat een fijne manier van schrijven heb je toch! Je blijft me fascineren en interesseren. Thanks for helping me changing my life!

Fijne schrijfstijl, nuttige informatie, duidelijke uitleg, overzichtelijk, straight to the point!

Yolanda Henar

Een goed duidelijk leesbaar boek. Snel en correct geleverd

Wendy Van zandvliet

Mooi website erg mooi boek wat ik nu aan het lezen ben

M

Informatief

Zeer prettige ervaring. Matthijn neemt via face-time zeer rustig tijd om alles goed uit te leggen.

Persoonlijke tijd en aandacht.

Romy Vogel

Ik heb het e-boek 'gezond in 10 stappen' gekocht bij Bewustgezond.nl. Een boek dat nog geen €10,00 kost en wat heel erg veel én goed leesbare informatie bevat. Ik ben er blij mee.

Het is een fijn boek om te lezen met heel duidelijke beschrijvingen over tal van zaken. Over voeding, slaap, beweging, stress enz. En moet mooie plannen om dat soort zaken te veranderen.
De...
De schrijver zegt ook: gun jezelf ook eens een uitstapje, wees niet alleen maar streng voor jezelf.

Goede ervaring

Duidelijke taal en fijn te lezen