Loek van der Beek

Via internet vond ik een publicatie over cortisol, waarnaar ik op zoek was.

De publicatie kwam direct binnen na de betaling. Dat werkte uitstekend.

Ik heb een ebook besteld.

Michel

Nlbewustgezond geeft de juiste tips voor een fitter leven. het heeft mij bewust gemaakt en het helpt mij hoe ik het goed kan aanpakken.

Op vragen wordt er snel gereageerd.

Heel erg positief. Online consult gehad (voedingsadvies) omdat ik wil afvallen. Duidelijk verhaal

Het is gemakkelijk allemaal

Weinig eerste bestelling

Duidelijk en snel

Een samenvatting van veel informatie op het internet en dat is op zich wel handig. Echter slecht geschreven met veel herhalingen, taalfouten en zelfs woorden die vergeten zijn. Goed bedoeld...

Het is een samenvatting van veel info en dst scheelt wat tijd

Reactie NLBewustgezond.nl:

Beste Henk Jan,

Dank voor je kritische review, ik heb er alleen helemaal niets aan. Wat jij beschrijft heb ik namelijk ook al in het e-boek beschreven op de eerste pagina's. Daarin vertel ik dat ik dyslectisch ben en dat er daarom taalfouten zijn (ondanks de spellingscorrector).

Dit neemt niet weg dat ik het belangrijk vind om de boodschap van gezond eten en - in dit geval - je gezond en goed voelen (neurotransmitters) graag met iedereen deel die ernaar wil luisteren. Ik heb daarom talloze boeken en artikelen gelezen, in de afgelopen jaren. Een flink deel van deze bronnen zijn ook online te vinden. Vaak zijn de wetenschappelijke onderzoeken in het Engels. Ik heb dus alles gelezen en ik heb geprobeerd om dit allemaal te verwoorden in begrijpelijke teksten.

Je snapt dat dit proces honderden uren heeft gekost, zo niet duizenden omdat de website er omheen natuurlijk ook ontwikkeld moet worden. De investeringen die ik heb gedaan zijn niet mis en met de verkoop van e-boeken probeer ik dit te financieren.

Wat mij het meest verbaasde is jouw opmerking over de reviews van andere klanten. Je twijfelt eraan of deze wel "echt" zijn. Hiermee sta jij loodrecht tegenover mijn goede bedoelingen. Dit is iets wat ik overigens ook in het e-boek heb geschreven. Ik wil goede dingen doen, om het leven van andere mensen op een positieve manier te verbeteren.

Jouw review wordt geplaatst op mijn site door de organisatie die mijn review regelt. Dit is een onafhankelijke partij. Mocht je het e.e.a. willen herzien, dan zou ik dit heel fijn vinden, maar dit is aan jou.

Vriendelijke groet,

Matthijn

Tineke

Fijn boek, goeie tips en makkelijk toepasbaar zonder veel gedoe.

Duidelijk, vanuit de praktijk geschreven.

Renate galle

Snelle service, wel een erg kort boek. Je hebt hem binnen 1 dag uit.

Duidelijk beschreven, geen moeilijke taal

rob maas

E boek snel geleverd ( 1 minuut

goede preview van het boek

Henk Dunant

Geen echt commentaar

Geen echte ervaring

Reactie NLBewustgezond.nl:

Beste Henk,

Dank je wel voor je feedback. Erg eerlijk van je en dat kan ik goed waarderen.

Even een reactie van mijn kant. Ik weet dat er diverse taalfouten in het e-boek staan, dit meld ik ook in de inleiding van het e-boek. Ik ben namelijk nogal dyslectisch. Toch wil ik de boodschap van gezond leven (en in het geval van het e-boek Van Stress Naar Geluk, je goed voelen) overbrengen op zoveel mogelijk mensen.

Daarnaast is het e-boek informatief van aard. Het gaat voornamelijk over neurotransmitters en over hoe drastisch zij je (gevoels)leven beïnvloeden. Ik begrijp je opmerking over een conclusie dan ook niet goed.

Ik zal je review plaatsen en wellicht wil je het cijfer nog aanpassen. Het is wel erg laag in vergelijking tot wat anderen ervan vinden. Maar goed, dat is aan jou.

Vriendelijke groet,

Matthijn