Miedema, Gudrun

Levering en service zijn prima

Goede service!

Joke Lamptey

Geen ervaring

De info in het boek is goed en zinvol. Prettig geschreven.

Ton

Snel

Ivonne

Goed en snel

Duidelijk en helder

Toevallig op de website gekomen. Interessante artikelen.

Duidelijk geschreven artikelen. Ook makkelijk boeken te bestellen.

Mariëlle

Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel ervaring met het bedrijf.

De website ziet er goed uit.

Reactie NLBewustgezond.nl:

Beste Marielle, Dank voor je reactie. Ook deze feedback vind ik waardevol. Ik probeer immers mensen te bewegen om gezonder te leven en de manier waarop is onderwerp voor continue evaluatie. Je... Beste Marielle, Dank voor je reactie. Ook deze feedback vind ik waardevol. Ik probeer immers mensen te bewegen om gezonder te leven en de manier waarop is onderwerp voor continue evaluatie. Je hebt idd gelijk dat er geen (maaltijd)schema's in staan. Deze werken namelijk niet (tijdelijk kunnen ze wel werken, op lange termijn niet). Het resultaat van dergelijke schema's is meestal dat je nadat je bent afgevallen weer aankomt. En dat is nou juist niet de bedoeling. Dit is overigens ook erg ongezond. Dit geef ik ook aan in het e-boek. Je hoeft dus helemaal geen calorieën te tellen, je hoeft je eten niet te wegen en je hoeft ook geen maaltijden over te slaan. Het gaat niet om het aantal calorieën, het gaat om het type. Als je je geld terug wil, dan kan ik mij dit voorstellen. Mail dan je bankgegevens even toe (niet via deze weg!!) en dan maak ik het aankoopbedrag aan je over. Vriendelijke groet, Matthijn

Fijne snelle service

wiebe

Nou ja, zij hadden iets te koop wat ik nodig hen: Kennis over hoe ik zuinig met mijn hersenen om moet gaan.

snelle levering

Goede tips

Vernieuwend

Annemiek

Midden in een depressie gelezen.
Veel van opgestoken!

Nu nog de kennis vasthouden en mijn verdriet loslaten.

Overzichtelijkheid.neen