Nipak BV

J.J.

Snelle levering!

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Wij hadden 2 losse artikelen besteld, nu bleek dit niet met elkaar te werken. Toen kregen wij gelijk feedback en de vraag of dit wel juist was? Hierdoor alsnog de juiste spullen kunnen bestellen en... Wij hadden 2 losse artikelen besteld, nu bleek dit niet met elkaar te werken. Toen kregen wij gelijk feedback en de vraag of dit wel juist was? Hierdoor alsnog de juiste spullen kunnen bestellen en ook nog snel ontvangen!

Imkerij de kleine stal

Snel geleverd

nvt

Heel goed

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

bestellen, aanpassen order, communicatie, verloop bestel- en bezorgproces

Oliehandel Vermeulen

Goed advies

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Goed geadviseerd en geholpen naar het zoeken van het juiste product.

Rubz

Vlotte service

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Meerdere bestellingen inmiddels gedaan en verlopen allemaal goed!

Bark Innovations

Samples voor klant

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Goede ervaring, samples worden snel opgestuurd.

Francine

Kruidenpotjes zijn van goede kwaliteit

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Snelle en correcte levering. kwaliteit is goed.

Tickert bv

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Bestelling via telefoon; medewerker hielp goed; ik heb liever wel een track and trace

Reactie Nipak BV:

Beste,
Beste,
Hartelijk dan voor uw beoordeling. Voor Paketzendingen sturen wij altijd een track en trace link. Omdat uw zending meerdere pallets betrof en dus via een onafhankelijk transportbedrijf wordt geleverd kon dit helaas niet. Wel heeft u als het goed is een vooraankondiging met de contactgegevens ontvangen zodra wij het hebben verzonden.

Albert Heffels

Prima Kruidenpotjes!

Uitgebreide beschrijving van uw ervaring.

Nipak heeft een enorm assortiment potten, waaronder kruidenpotjes in vele maten, in kunststof, glas en metaal. Bestellen en betalen gaat heel makkelijk en niet veel later worden de artikelen (potjes... Nipak heeft een enorm assortiment potten, waaronder kruidenpotjes in vele maten, in kunststof, glas en metaal. Bestellen en betalen gaat heel makkelijk en niet veel later worden de artikelen (potjes en dekseltjes) goed verpakt thuis afgeleverd. Ze zijn niet duur en ik heb nergens goedkopere kunnen vinden. Een aanrader dus!