Schloss - Montana Foods

Goede informatie bij en na verkoop!

Reactie Nibo Stone:

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met Nibo Stone. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de informatie die we hebben verstrekt tijdens en na uw aankoopproces.
Bij...
Bij Nibo Stone streven we ernaar om aan onze klanten niet alleen kwaliteitsproducten te leveren, maar ook alle nodige informatie te geven om zodoende een weloverwogen keuze te kunnen maken. Uw feedback is enorm waardevol voor ons.
We zien ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te mogen zijn. Mocht u verdere vragen hebben of meer informatie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Angèle Krukkert

Prettig geholpen. Goede adviezen. Mooie producten. Zeer tevreden

Reactie Nibo Stone:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met de service en de adviezen die u heeft ontvangen, evenals met de kwaliteit van onze producten. Mocht u in de... Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met de service en de adviezen die u heeft ontvangen, evenals met de kwaliteit van onze producten. Mocht u in de toekomst nog meer advies of hulp nodig hebben, staan we graag voor u klaar. Geniet van uw aankopen!

J.

Prachtige showroom, mooie 90 x 90 natuur look tegels gekocht. Ook de vloerverwarming en het leggen van de tegels via Nibo geregeld. Alles liep volgens de strakke planning (vrijdag egaliseren,... Prachtige showroom, mooie 90 x 90 natuur look tegels gekocht. Ook de vloerverwarming en het leggen van de tegels via Nibo geregeld. Alles liep volgens de strakke planning (vrijdag egaliseren, maandag de vloerverwarming, dinsdag de tegels gelegd en woensdag afgevoegd) werd probleemloos gehaald. En dat voor 65m2 vloer en wandtegels in de WC.

Reactie Nibo Stone:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop van de 90 x 90 natuurlook tegels en de service die u heeft ervaren bij Nibo Stone. We zijn... Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop van de 90 x 90 natuurlook tegels en de service die u heeft ervaren bij Nibo Stone. We zijn blij dat we uw verwachtingen hebben kunnen waarmaken, vooral met de uitdaging van de strakke planning. We hopen u in de toekomst weer te mogen helpen met uw woonwensen. Mocht u nog vragen of feedback hebben, staan we altijd voor u klaar. Geniet van uw nieuwe vloer en wandtegels!

H ter Veld

Mocht u opzoek zijn naar een mooie vloer,bijv natuurstenen of keramisch plavuizen dan is Nibo Stone zeker een aanrader.

Reactie Nibo Stone:

Dank u wel voor deze mooie reclame!

Anja van der Leer

Klantvriendelijk, ruime keuze, grote showroom en deskundig personeel.
Klantvriendelijk, ruime keuze, grote showroom en deskundig personeel.
De oplevering van onze nieuwe woning is diverse keren uitgesteld. De tegels lagen al in opslag. De diverse verlengingen opslag was geen probleem. Voor opslag en verlenging hiervan zijn geen extra kosten in rekening gebracht.

Reactie Nibo Stone:

Dank u wel voor het delen van uw ervaringen met ons bedrijf. Fijn om te horen. Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe vloer.

Gerald Walpot

Zeer prettig ervaren en kundig advies

Reactie Nibo Stone:

Dank u wel voor de mooie complimenten. Dat horen we graag. Veel woongenot op uw nieuwe vloer gewenst.

Martien Schaart

We zijn erg prettig geholpen

Reactie Nibo Stone:

Dat is heel fijn om te horen. Veel woongenot op uw nieuwe vloer.

Spies

Mooie showroom, goede service

Reactie Nibo Stone:

Dank u wel voor de mooie review!

Koopmans Bouw BV

Zeer goed

Reactie Nibo Stone:

Bedankt! Veel plezier van uw vloer!