Mariska

Inmiddels 3 van de 4 dagen van deze cursus afgerond. Helaas weinig nieuws geleerd. De 2de dag in het geheel niets geleerd. Ik ben naast letselschadeadvocaat ook arbeidsrechtadvocaat en behandel ook... Inmiddels 3 van de 4 dagen van deze cursus afgerond. Helaas weinig nieuws geleerd. De 2de dag in het geheel niets geleerd. Ik ben naast letselschadeadvocaat ook arbeidsrechtadvocaat en behandel ook zaken op gebied van sociaal zekerheidsrecht. De 2de dag van de cursus was erg algemeen op gebied van arbeidsrecht, sociaal zekerheidsrecht en de verplichtingen van werkgever en werknemer tijdens arbeidsongeschiktheid. Ik heb er spijt van dat ik niet heb geïnformeerd of ik hier geen vrijstelling voor kon krijgen.
Vandaag - de 3de dag - vond ik erg veel overlap met de cursus medische aspecten en vanwege mijn kennis op gebied van arbeidsongeschiktheid / arbeidsrecht verder ook weinig nieuws. Kortom: teleurstellend dat 3 toch kostbare cursusdagen voor mij niet het gewenste niveau hadden.

Daniëlle

Interessant, goede docent, te dure parkeergelegenheid

Kundige docent. Veel kennis opgedaan over de Nederlandse taal/spelling. Duidelijke richtlijnen voor het schrijven van een rapport.
Veel leerpunten voor mijzelf genoteerd.
Syllabus geeft...
Veel leerpunten voor mijzelf genoteerd.
Syllabus geeft veel en duidelijke toelichting.
Locatie was erg prettig en goed aan te rijden

Jaap

Locatie was goed. docent wist iedereen goed bij de les te betrekken. stof voldeed aan de verwachtingen

Ik vond de opleiding interessant. Genoeg ruimte voor vragen en interactie.

Inhoud is goed en sluit goed aan bij de praktijk. Locatie is niet fijn. Kleine benauwde lokalen. Het oversteken van ene naar andere gebouw is niet verkeersveilig gezien de drukte. Daarnaast is... Inhoud is goed en sluit goed aan bij de praktijk. Locatie is niet fijn. Kleine benauwde lokalen. Het oversteken van ene naar andere gebouw is niet verkeersveilig gezien de drukte. Daarnaast is locatie in hartje Utrecht vervoerstechnisch niet handig. Ik ben vanuit Groningen minimaal 2 uur onderweg, normale reistijd maar door de files dik 3 uur. Met OV is ook niet fijn, doordat locatie ver van Utrecht CS ligt. Een locatie iets verder buiten Utrecht, bv. Amersfoort is beter gezien de verkeerssituaties. Of anders locatie direct bij treinstation, Vd Valk Breukelen is een stuk beter te bereiken.

Robbert

Zeer interessant en goed gegeven cursus door dhr Kappers.
Blijft boeien en motiveren.

Had deze cursus veel eerder moeten doen.
Geeft duidelijke richtlijnen voor de praktijk.

Annemieke

Er is in de zomer van 2022 wat veranderd bij Nibe -Svv. Ik was altijd up to dat een in ene zijn mijn wekelijkse wft's veranderd. Ik kreeg ze niet meer. Na communicatie met jullie is het mij nog... Er is in de zomer van 2022 wat veranderd bij Nibe -Svv. Ik was altijd up to dat een in ene zijn mijn wekelijkse wft's veranderd. Ik kreeg ze niet meer. Na communicatie met jullie is het mij nog niet duidelijk.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en... Bedankt voor het achterlaten van je review! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Nico

Goedemiddag, ik moet de opleiding nog volgen. Ik heb contact opgenomen met een medewerkster omdat ik net als in 2023 twijfels had of ik de goede opleiding ging kiezen. Ik had inderdaad de verkeerde... Goedemiddag, ik moet de opleiding nog volgen. Ik heb contact opgenomen met een medewerkster omdat ik net als in 2023 twijfels had of ik de goede opleiding ging kiezen. Ik had inderdaad de verkeerde keuze gemaakt. De medewerkster is het met mij eens dat het niet duidelijk genoeg is. De medewerkster heeft overigens heel goed en vakkundig geholpen. Het feit blijft dat de site duidelijker kan (een andere collega heeft al een keer de verkeerde opleiding gekozen, dus die kon nog een keer aan de bak.
Succes!

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Nico! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! Indien je verder nog vragen hebt,... Bedankt voor het achterlaten van je review, Nico! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! Indien je verder nog vragen hebt, horen we het graag.

Ton

- Er stonden diverse tekstuele fouten in het Tekstboek Bijzonder Beheer Zakelijk (ik vind dit nogal slordig).
- De evaluatie van de opleiding komt zeer laat (in november 2023 heb ik de...
- De evaluatie van de opleiding komt zeer laat (in november 2023 heb ik de opleiding afgerond en in maart 2024 krijg ik pas een evaluatieformulier toegestuurd).

Reactie NIBE-SVV:

We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling, Ton!
Met vriendelijke...