NHA.nl

Hasret

BOA (buitengewoon opsporings ambtenaar)

Ervaringen cursus

ja , wel goed. want er stond sommige dik gedrukte woorden op om duidelijker te maken en stond goeie voorbeelden op wat ze ermee bedoelen van de wetsartikelen. Nou de examen nog ; )

Sutha

Frans

Ervaringen cursus

De cursus zelf vind ik prima maar de klantenservice is poep ! Ik heb online automatische incasso aangegeven en krijg opeens een belletje dat ik te laat was met betalen en dat ik alsnog die factuur moest gaan betalen van de eerste maand ..heb toen gedaan en vervolgens verwachte ik dat ze automatisch gingen incasseren ..werd ook niet gedaan en kreeg opeens een factuur binnen met bedrag van 50 euro wat ik moest gaan betalen en heb toen net paar dagen buiten de termijn betaald en is gelijk doorverwezen naar Intrum Justitia !! Dat is gewoon een klant voor de gek houden ! En moest opeens 300 euro gaan betalen ..maar het “ geluk “ dat ik had mocht ik of beter gezegd gedwongen 60 euro per maand af te lossen ! Voor mij was meer 25 of 30 per maand haalbaar maar goed ..in belgie zijn de regels weer net anders ..? heb een boze email naar de klantenservice gestuurd en tot op heden 0,0 reactie.
Normaal schrijf ik niet snel recensies maar aangezien dat instanties lekker schijt aan je hebben ..pleur ik deze reactie gewoon maar er op want reageren doen ze toch niet .

Lisa

Bedrijfspsychologie

Ervaringen cursus

De cursus op zich is prima, de informatie in de ontvangen map is zeer interessant. Ik zou alleen nooit meer een cursus hier volgen wegens de verschrikkelijke klantenservice. Ik zou €25 inschrijfgeld retour krijgen en dit zou 10 weken na betaling gestort worden. Vrij lang maar prima. Natuurlijk na 10 weken niets ontvangen. Ik heb ze gebeld waarna ze zeggen het te storten en gemaild waarna ze zeggen het te storten. Tot op heden (16 weken later) nog niets ontvangen en ik krijg geen reactie meer via de mail.
De energie en tijd die ik hieraan kwijt ben is het niet waard om een cursus hier te volgen

Rebecca

Duits voor beginners en gevorderden

Ervaringen cursus

Onduidelijk lesmateriaal, slechte cursus, onbeschofte begeleidingsleraar, zeker geen aanrader!

Bas

Moderne bedrijfsadministratie (MBA)

Ervaringen cursus

Het contact met de klantenservice is ongelooflijk slecht. Op welk moment je ze van de dag ook belt: je wacht minutenlang en dan nog kunnen ze je niet helpen. Het cursusmateriaal bestaat uit losse stencils in mappen waar het bijna niet in past, heel bijzonder, en de huiswerkopgaven bevatten vaak vele vragen die je niet kan matchen met de oefenopgaven van vorige lessen. Vaak moet je dan op internet kijken voor een uitwerking. De docenten kijken opzich wel snel na, maar zeggen de eerste keer alleen goed/fout, en bij de 2e inzending alleen een copy paste uitwerking; er komt niets van menselijkheid in voor. Ook had ik een verkeerd uitgewerkte vraag, maar een goed antwoord, was het toch goed, zonder commentaar. Bij de volgende vraag ging ik dan alsnog de mist in. Dit vind ik niet betrokken en het belangrijkst: hier leer je gewoon niets van. Nakijken gaat wel redelijk snel en cursus bevat geen tot weinig spelfouten. Maar volgende keer koop ik gewoon een los boek over de stof (vragen en uitwerkingen) en regel ik zelf een examen. De NHA geeft geen toegevoegde waarde.

Chedoe

Webdesigner

Ervaringen cursus

Bellen, mailen na een week nog steeds geen antwoord. Je krijgt te horen dat je op dit moment niet geholpen kan worden en het zal een week duren voordat je iemand terug kan bellen. Ook dat gebeurt niet. Indien je terugbelt krijg je weer hetzelfde te horen. Een bagger organisatie. Gaan je zo om met je klanten?? Mij niet gezien voor een tweede keer

Tom van Duijn

Cursus fitness trainer

Ervaringen cursus

Nadat aanvankelijk huiswerk snel werd nagekeken, duurde het gedurende cursus steeds langer voordat dit gebeurde. wacht al bijna een jaar op al betaalde Getuigschrift. Jammer

Romi Hendriks

Lifecoach

Ervaringen cursus

Goede opleiding. De leraar heeft me steeds goed geholpen en daardoor heb ik het vak coachen goed geleerd. Binnen een half jaar heb ik mijn diploma gehaald.

Hilde Wendt

Lifecoaching