NHA.nl

NHA.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop NHA.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1183
Goed (8/10)
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen NHA.nl met 8/10. Gebaseerd op 1183 ervaringen.

Marco Verweij
Onacceptabel (1/10)
Marco Verweij

Ervaringen cursus

Om klanten te winnen heeft NHA net als vele andere bedrijven acties met gratis producten.
Ik was van plan om m'n Engels bij te schaven en heb hiervoor dan ook een cursus gestart bij NHA. Hierbij krijg je een tablet.
Tenminste als je de kleine lettertjes leejt en daarna weer een coupon invult. Ander kan je fluiten naar je tablet.
Het gaat er toch om dat je die cursus start? Nee bij NHA is het belangrijker om te zorgen dat je de klant binnenhaalt en ze daarna laat stikken.
De cursus is niet slecht, maar de service is beroerd.

Bravo NHA

Score voor NHA.nl:0.5/5

Engels.

Bob
Bob

Ervaringen cursus

Heldere, leuke cursus met veel voorbeelden.

Online marketing.

Sjeng
Sjeng

Ervaringen cursus

Zeer positief. Goed en duidelijk materiaal, interessante cases en vragen.

Online marketing.

Peter
Peter

Ervaringen cursus

Voor mijn werk mocht ik een cursus uitzoeken en toen kwam ik bij NHA terecht. NHA is een stuk voordeliger dan de andere opleiders in Nederland. De kwaliteit doet er echter niet aan onder en zeker vergelijkbaar met de cursus van LOI die ik ooit gevolgd heb. Het lesmateriaal had ik snel in huis en mijn eerste huiswerk opgave zijn ook snel nagekeken. Mijn doel is om in Juni examen te doen. Als het zo blijft gaan, gaat dat zeker lukken.

Commerciele teksten schrijven.

A
Onvoldoende (4/10)
A

Ervaringen cursus

Helaas bleek de informatie in deze cursus niet altijd te kloppen en soms verouderd, aanbevolen sites waren bijvoorbeeld al jaren offline. Huiswerkopgaven waren soms te moeilijk en oplossingen niet te vinden in de lesstof. In je eigen tempo studeren bleek bij een aantal lessen niet mogelijk, want ik moest eens 3 lessen binnen een maand afmaken omdat het benodigde programma maar 1 maand te gebruiken was. Contact met medestudenten is zeer gebruikersonvriendelijk. Ik had een forum verwacht op de site, maar contact is slechts mogelijk via het profiel van een medestudent. Beloften van deze cursus werden niet waargemaakt.

Score voor NHA.nl:2/5

Webpage designer.

Hanneke
Hanneke

Ervaringen cursus

Ik ben op 06/06/2016, begonnen met een cursus Beleggen voor beginners. Er zijn verschillende redenen waarom ik deze cursus ben gestart, maar de voornaamste is toch nuttig bezig zijn met de tijd die ik dagelijks over heb, ik investeer liever mijn kostbare tijd voor de toekomst, en probeer uit te vinden of ik talent heb voor het beleggen. De studie kosten zijn aanzienlijk goedkoper door de korting die word gegeven bij NHA, maar dit was niet de reden waarom ik ben begonnen. Zoals al duidelijk word aangegeven met de spreuk "Profiteer van je talent" zal in de toekomst blijken of ik talent heb of niet, maar dit kan je alleen uitvinden door het zelf te doen, dus aan de studie beginnen en afmaken. Tevens wilde ik graag vermelden, dat mijn digitale huiswerk die ik instuur, binnen 1 dag word nagekeken en terug gestuurd, dit vind ik zeer prettig en kan zo sneller mijn vragen die ik incorrect heb beantwoord terug zoeken en nakijken in de lesstof, ik hoef dus niet eerst 1 week te wachten, en kan dus sneller door met de volgende les.

Beleggen voor beginners.

Karina
Karina

Ervaringen cursus

Een cursus bij het NHA volgen is een traumatische ervaring. Je kan erop rekenen dat je continu van het kastje naar de muur gestuurd wordt, dat je als een agent alles moet registreren van enige correspondentie met de medewerkers, dat de medewerkers hun eigen regels maken zo gauw dat hun uitkomt, dat er niet wordt gehouden aan afspraken en dit met gevolg van hoge irritatie en kosten!

Score voor NHA.nl:1.00/5

Apothekersassistente niveau 4.

Bouke Steenbekkers
Bouke Steenbekkers

Ervaringen cursus

prettige samenwerking met de coach

Economie.

Annelies
Annelies

Ervaringen cursus

Ik ben nog druk bezig met deze cursus, maar ik vind het erg interessant. De lesstof is op zo'n manier geschreven dat het fijn leest. Het is allemaal goed te begrijpen.

Beveelt u NHA aan?Ja

Ik volg op dit moment de cursus kinderpsychologie.

Dijkstra
Dijkstra

Ervaringen cursus

Makkelijk te volgen en heldere begeleiding

Score voor NHA.nl:4.00/5
Beveelt u NHA aan?Ja

Spaans voor beginners en gevorderden.

Bedrijfsinformatie

De NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs.

In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding.

Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!
Adres
Postbus 7006