NHA.nl

NHA.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop NHA.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1192
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen NHA.nl met 8/10. Gebaseerd op 1192 ervaringen.

Romi Hendriks
Uitstekend (10/10)
Romi Hendriks

Ervaringen cursus

Goede opleiding. De leraar heeft me steeds goed geholpen en daardoor heb ik het vak coachen goed geleerd. Binnen een half jaar heb ik mijn diploma gehaald.

Score voor NHA.nl:5/5

Ilse
Zeer slecht (2/10)
Ilse

Ervaringen cursus

Zeer slecht, er zijn weinig begeleidingsmogelijkheden en de begeleiders zelf lijken niet goed te weten wat ze doen.
Bij het eerste examen was het verkeerde huiswerk achter de examen info neergezet, waardoor ik op de examendag zelf een verkeerd examen kreeg, en 1 week voor 2e poging van dit examen, stuurde nha nog lesstof op omdat ze die vergeten waren te omschrijven in het lespakket maar die hoorde ook nog bij het examen.
Enige voordeel van nha is dat ze goedkoop zijn, goedkoop is dus duurkoop in dit geval!

Score voor NHA.nl:1/5

Mbo secretaresse.

Luuk Hendriks
Zeer slecht (2/10)
Luuk Hendriks

Ervaringen cursus

Verschrikkelijk. Boeken sluiten niet aan op examens. Examens vaak niet beschikbaar. Voor mij was het een enorme tijd en geldverspilling. Ze zetten dus zelfs opleidingen online terwijl er geen examens kunnen afgelegd worden. Progressie boeken is dan ook onmogelijk.

Score voor NHA.nl:1/5

Ict beheer.

P
P

Ervaringen cursus

ik raad iedereen die een mbo opleiding wil beginnen af om dit te doen bij NHA. Om mee te beginnen staan er een paar opdrachten niet op plaza waardoor ik niet de verplichte opdrachten kon maken, waar je overigens een cijfer voor krijgt. Na een paar weken kreeg ik pas de opdrachten in mijn mailbox en kon ik ze alsnog maken. Nu was ik zo ver om mijn eerste examen te maken. Ik wilde een examen inboeken maar dit vond ik erg onduidelijk omdat ze met codes werken en in mijn informatiepakket met namen. Examen gedaan voor het eerste onderdeel en bleek ook vragen ertussen te zitten van het 2e onderdeel. Vandaag een examen gedaan van het zogenaamde 2e onderdeel, je raadt het al: 20 van de 28 vragen kon ik zo beantwoorden want daar had ik natuurlijk voor geleerd, en de overige vragen? Geen idee! Bij de klantenservice kijken ze maar mee op hun schermpje en geven ze je alleen maar algemene antwoorden, ook via de mail!
Ik wou dat ik hier nooit aan begonnen was, wat zonde van mijn geld!!

Commercieel medewerker.

Antoinne
Uitstekend (10/10)
Antoinne

Ervaringen cursus

Praktische cursus waarbij je snel spaans leert. Plaza is ook erg handig voor onderweg. Tot nu toe dus zeer tevreden.

Score voor NHA.nl:5/5

Spaans voor beginners.

Jimmy
Jimmy

Ervaringen cursus

In 50% van de lessen staan (typ)fouten waardoor je in de war raakt wat nu goed of niet goed is. Er staan vaak onuitgelegde opdrachten waardoor je nog alles kan gaan opzoeken wat niet zo makkelijk is en waarom ik juist een echte taalcursus heb gekozen in plaats van een gratis app. Dit heb ik aan de docent gemeld die zei dat zijn/haar taak was huiswerk nakijken en als hij/zij zin en tijd had hij/zij mij hielp. Dit eens naar NHA gemaild en die zeggen dat het te maken heeft met taalregels. Terwijl je duidelijk kan zien dat geen enkele een taalregel kan zijn want het is gewoon uitgelegd en daarna verkeerd geschreven waardoor je niet weet wat nu het juiste is.

Beveelt u NHA aan?Nee

Chinees voor beginners + gevorderden.

Fabb
Fabb

Ervaringen cursus

Gelijk na eerste mislukte betaling naar een incassobureau gestuurd .
Slechte ervaring !!!

Management consulting.

Marco Verweij
Marco Verweij

Ervaringen cursus

Om klanten te winnen heeft NHA net als vele andere bedrijven acties met gratis producten.
Ik was van plan om m'n Engels bij te schaven en heb hiervoor dan ook een cursus gestart bij NHA. Hierbij krijg je een tablet.
Tenminste als je de kleine lettertjes leejt en daarna weer een coupon invult. Ander kan je fluiten naar je tablet.
Het gaat er toch om dat je die cursus start? Nee bij NHA is het belangrijker om te zorgen dat je de klant binnenhaalt en ze daarna laat stikken.
De cursus is niet slecht, maar de service is beroerd.

Bravo NHA

Engels.

Bedrijfsinformatie

De NHA is één van de grootste scholen voor thuiscursussen en -opleidingen van Nederland en erkend door het Ministerie van Onderwijs.

In de afgelopen 80 jaar volgden naar schatting meer dan 2.000.000 cursisten onze gedegen cursussen en opleidingen. Zij kozen voor onze beproefde onderwijsmethode en de optimale prijs/kwaliteit-verhouding.

Hoge kwaliteit tegen laag lesgeld; dát is de missie van NHA!
Adres
Postbus 7006