Bas van Petten

Wat een fijn bedrijf om voor mogen te werken.

Wat is/was jouw relatie met NGage Recruitment?

Marketingpartner

Insgelijks Bas!

Dave weij

Goede vibe hangt er. Jong denkend dynamisch team waar werk en gezelligheid prima verweven zijn.

Wat is/was jouw relatie met NGage Recruitment?

Mijn naam is Dave Weij Ik heb mogen fotograferen voor ze!

Reactie NGage Recruitment:

Bedankt voor je positieve review Dave!

Gerrit Brands

In zeer korte tijd heeft Testing Professionals een perfect passende baan gevonden die aan al mijn selectiecriteria voldeed. Professioneel, snel, korte lijnen, transparant, altijd goed en snel... In zeer korte tijd heeft Testing Professionals een perfect passende baan gevonden die aan al mijn selectiecriteria voldeed. Professioneel, snel, korte lijnen, transparant, altijd goed en snel bereikbaar, open en eerlijk, betrouwbaar, vriendelijk.

Ik kan Testing Professionals, van harte aanbevelen. Met speciale dank aan Cindy Engel (recruitment consultant).

Hi Gerrit,
Dank je wel voor je super leuke review en de aanbeveling! Fijn dat wij en met name Cindy je heeft kunnen helpen aan een nieuwe uitdaging. Veel succes!

Inge van Densen

Zeer positief! Er werd snel contact met mij opgenomen en ik ben gedurende het hele proces goed begeleid. Met een mooi resultaat als gevolg!

Reactie NGage Recruitment:

Hi Inge, fijn dat je een prettige ervaring hebt gehad met een goed resultaat. Veel succes!

Samenwerking met Wybe was erg prettig. Hij neemt eerste de tijd om je wensen en kansen te achterhalen en daarna de juiste vacatures te selecteren. Luistert ook echt naar je.

Reactie NGage Recruitment:

Bedankt voor je positief feedback!

Randy

Mijn ervaring was zeer goed en Wybe nam veel tijd om mijn behoeften te begrijpen.

Reactie NGage Recruitment:

Hi Randy, Bedankt voor je review. Fijn dat je een goede ervaring hebt gehad met Wybe!

Prettig en resultaatbehalend

Ik heb een fijne ervaring gehad met testing professionals. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Er werd goed meegedacht met wat in mijn situatie het beste zou zijn. De contactpersoon bij... Ik heb een fijne ervaring gehad met testing professionals. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Er werd goed meegedacht met wat in mijn situatie het beste zou zijn. De contactpersoon bij testing professionals was eerlijk op een empathische manier.

Zeer prettig, professioneel en doelgericht.

Testing Professionals is een betrokken organisatie, die meedenkt om de juiste baan te vinden voor jou.