Noticia

Snel,goed kwaliteit .

M. van den Haak

Zeer professioneel.

Goede ervaring. Werken netjes en ruimen alles op.
Zijn deskundige mannen.
Wij zijn heel blij met onze trap.

Cor van den Heuvel

Keurig en net bedrijf goede afspraken ,afspraken ook allemaal nagekomen.
Vakbekwaam personeel men kon altijd vragen stellen en die werden ook netjes beantwoord.

Noticia

Snel,prescies ,mooi resultaat

Willem van Mastrigt

Vriendelijk en ervaren personeel. Doen hun uiterste best om het de klant naar hun zin te maken,niets te veel,liever er wat langer overdoen dan iets af te raffelen. Uitermate tevreden over... Vriendelijk en ervaren personeel. Doen hun uiterste best om het de klant naar hun zin te maken,niets te veel,liever er wat langer overdoen dan iets af te raffelen. Uitermate tevreden over eindresultaat,duurde even wat langer maar dan heb je ook wat.

G.Meijer

Super blij met onze nieuwe trap! Hij overtreft al onze verwachtingen. Alles keurig afgewerkt en schoon en netjes achtergelaten. De mannen waren netjes en beleefd en hebben vakwerk geleverd.

Burgers

Werk wordt zeer naukeurig en door ervaren personen uitgevoerd.
Het begint reeds met het opmeten en de verkoop.
Nadat de schrik gezonken was met betrekking tot de prijs zijn we toch...
Werk wordt zeer naukeurig en door ervaren personen uitgevoerd.
Het begint reeds met het opmeten en de verkoop.
Nadat de schrik gezonken was met betrekking tot de prijs zijn we toch overgegaan naar de koop.
Niet alleen de personen maar ook alle materiaal dat wordt gebruikt is van hoogwaardige kwaliteit.
Nadat alles is opgeleverd en tevreden is bevonden is de factuur dan ook meteen betaald.

Prettig, duidelijk, professioneel

Jm Van der Hoorn

Erg mooi ben trots op me trap de jongens altijd op tijd en vriendelijk en ruimen hun spullen netjes op echt een aanrader