8.3/10

Erik Modderman

Super geholpen. Ik kom graag weer terug

Pepe Jeans

Correct en vriendelijk geholpen

Voelt aan wat je zoekt en komt met iets aandragen

Ga zo door

De eigenaar/filiaalhouder is een erg betrokken, behulpzame en vriendelijke man. Helaas was die er bij de eerste keer passen er niet bij. We werden toen geholpen door een chinese/Japanse man die erg...

Eigenaar/beheerder is een fijne deskundige man.

De kleding, in elk geval voor de mannen, is vrij prijzig. Dat is bij @Hans ook wel zo, maar op de een of andere manier vind ik het daar acceptabel.
De aankoop waarover nu een beoordeling wordt gevraagd heeft trouwens betrekking op een jurk die mijn vrouw kocht.

Ik ben vriendelijk en geduldig geholpen door de medewerker. Ik voelde mij op mijn gemak in de winkel

Vriendelijk, geduldig, niet op dringerig
Beleefd

Nee dat heb ik niet.

Kastermans

Klantvriendelijk, ook bij klachten probeerde men te zoeken naar oplossingen, kom er graag meppel

Afhandelingen

Indeling winkel op merk

Zij verkopen leuke, sportieve kleding.
Ben goed geholpen.

Moderne kleding.

p.bennema

Afgelopen maand twee maal bij Newcoast in Meppel geweest. eerste keer een geode indruk gekregen van de zaak. werd vriendelijk te woord gestaan en kocht een mooie lichtblauwe trui. Die beviel mij...

Vriedelijk, niet opdringerig, vakbekwaam, snel een goed inzicht van mijn wensen, service- en klantgericht als of het de normaalste zaak is, relaxt

nee dat zou te kort doen aan de prettige ervaring die ik had en aan de goede service van de winkel

Mooi aanbod, goede prijs, goede en vlotte hulp

Prima geholpen in de winkel.

Sebastiaan Kasten

Heerlijk shoppen