p.bennema

Afgelopen maand twee maal bij Newcoast in Meppel geweest. eerste keer een geode indruk gekregen van de zaak. werd vriendelijk te woord gestaan en kocht een mooie lichtblauwe trui. Die beviel mij...

Vriedelijk, niet opdringerig, vakbekwaam, snel een goed inzicht van mijn wensen, service- en klantgericht als of het de normaalste zaak is, relaxt

nee dat zou te kort doen aan de prettige ervaring die ik had en aan de goede service van de winkel

Mooi aanbod, goede prijs, goede en vlotte hulp

Prima geholpen in de winkel.

Sebastiaan Kasten

Heerlijk shoppen

Vriendelijk klantgericht

Tevredenklant

Leuke winkel en persoonlijk advies. Geen verkooppraat gewoon eerlijk en oprechte advies.

Pas als het past ben je klaar....je past het, staat het niet of is de maat niet goed dan kijk je gewoon verder.

Vaker aanbiedingen. Meer grotere maten.

HBK

Ik heb hier laatst een leuke jas, sjaal en spijkerbroek gekocht. Goed assortiment en goede kwaliteit kleding. New Coast is een winkel waar ik graag kom!

Bob adviseert goed en eerlijk!

Joop de Beus

Een keurige firma. Bestelling op tijd geleverd. Erbij zat een leuke attentie en een persoonlijk kaartje.

Heel goede service en persoonlijke aandacht.

Ga zo door

slagt

Leuk assortiment goede service

goede service

nee

Robert

Keurig geleverd met een persoonlijke noot. En met een chocolade letter ivm de sinterklaas. Super attent.

De bestelling kunnen laten afleveren bij een afhaalpunt.

Goeie website.

Afhandeling perfect en persoonlijk (met leuk kaartje).