ANNELIEDROMMEL

IK BEN ZEER TEVREDEN OVER UW BEDRIJF ZEER KLANTVRIENDELIJK

Vero

Eerste keer had ik een super efficiënt product besteelt, dat Was Biolean maar is uit de markt gehaald. Dan heb ik beyun gekocht dat niet efficiënt was. Maar de personeel aan t telefoon zijn altijd...

Ja

Dat kunnen ze niet veel aan doen maar de beste producten worden zomaar uit de stock gehaald zonder waarschuwing

M. Martens

Al jaren bekend met New Life Wellness, goed assortiment en ze doen wat ze zeggen. Fijne, betrouwbare site!

Goede communicatie en snelle levering!

Grietje Rombouts

Heel blij dat de Winproducten weer terug zijn in het assortiment. En zoals gewoonlijk een zeer snelle levering.

Snelle levering en ziet er prima verzorgt uit

Zeer betrouwbare site.
Kwalitatief zeer goede producten .
Snelle levering.
Complete assortiment van Beyuna producten op voorraad!
Goede Service.

Van Bestelling tot nazorg uitstekend verzorgd

Eigenlijk niets op aan te merken , maar als ik dan toch iets moet noteren dan als extra Tip
Wellicht Dmv een nieuwsbrief mensen op de hoogte houden van nieuwe of vervangende producten

Angela

Product aangeschaft

Er wordt 6,95 verzendkosten gevraagd, terwijl er op de envelop een postzegel kenmerk van 2,91 stond. Vind ik niet klantvriendelijk.

Maakmefit.nu

Goed.. snelle reactie

Marèse

Goede service, snelle en betrouwbare levering!

Bij vervangende producten goed meedenken voor alternatief conform de wens. Daarnaast snelle levering.

Als een product uit het assortiment gaat eerder aangeven.

Marieke K.

Prima, bestel regelmatig en alles wordt keurig verpakt en snel geleverd. Ben zeer tevreden.

Mooie, overzichtelijke site. Snelle levering.

drommel

Super