Offerte
Nazorg
Communicatie

Gaby van der Vliet

Prima service, goed contact

Men denkt mee met het proces om ervoor te zorgen dat je, in mijn geval, uitgave van het boek goed wordt.
Duidelijke informatie.

Bepaalde tekeningen moesten verbeterd worden door de vormgever. Helaas zag hij niet direct de dingen die ik wel zag en heb ik een aantal keren aan de bel getrokken omdat de tekeningen niet mooi werden. Gelukkig is dit goed gekomen.

Project Leven

Fijn contact in alle stadia van de opdracht.

Flexibel en meedenken

Erg goed geholpen door Jaap, die vriendelijk is, met je meedenkt en moeite doet om te helpen.

Zeer goede prijs
Klantgericht

Het externe koeriersbedrijf had de boeken in eerste instantie op het verkeerde adres afgeleverd; dat is wel dezelfde dag opgelost, o.a. dankzij New energy

Gemiste kans. De top kwaliteit die beloofd wordt op de website wordt niet gehaald.

Klacht wordt niet serieus genomen. Jammer.

Caféboek Dongen

Erg tevreden over het drukwerk de service. Kundige medewerker en goed advies.

Het bedrijf heeft een ruime ervaring en kan daarom goed adviseren.

Ik heb geen verbeter punten

Fanflicks

Erg goed!

Persoonlijk, snel in communicatie, oprecht meedenkend

Geen idee! Misschien een soort online portal om je bestelling te kunnen volgen en snel prijzen te kunnen opvragen/berekenen?

Vlotte samenwerking met uitstekende kwaliteit

Reinier Zijl Azn

Ik heb erg positieve ervaringen met New Energy Drukwerk. Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Personeel is absoluut niet beroerd om mee te denken en waar nodig mee te helpen. Je krijgt echt het gevoel samen naar een goed eindproduct te werken.

Zou zo niets kunnen bedenken.

Zap

Prima contact. Geen verassingen en goed kwaliteit.

Communicatie en behulpzaamheid

Ik wou een tweede oplage van een boek laten drukken. De eerste oplage van het boek was door een ander bedrijf gedrukt.

Mensen zijn vriendelijk. Informatie is correct. Behulpzaam.

Ik vond dat ik lang moest wachten op een antwoord, bv. detail van een offerte of een levertermijn.