Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Nadia

Voor school moesten wij catalogussen laten drukken en dat hebben wij bij dit bedrijf gedaan. Goede communicatie, vriendelijk, denken goed met je mee en het eindresultaat mag er wezen!

Communicatie, prijs, vriendelijkheid, hulpvol, enthousiast

joleijt Educatieve producten

New Energy heeft al bemiddeld voor drie van mijn prentenboeken. Ze zijn prachtig gedrukt bij derde partij. Met heldere afspraken binnen de gestelde termijnen.

Afspraken en persoonlijke communicatie

Vragen aan vormgever duidelijker communiceren naar opdrachtgever. Opdrachtgever is in de lead.

Prinses op de erwt

Superfijn! Contact met Asia over het te leveren boek was prettig en informatief. Behulpzaam en betrokken tijdens het proces. De levering van de boeken was sneller dan gepland zelfs! Top dus.

Betrokken van a tot z. Allereerst tijdens het kiezen wat en hoe precies wb ons boek hebben we duidelijk de opties uitgelegd gekregen. Na aanlevering is er steeds contact geweest over de voortgang. Heel erg fijn!

Geen idee

Mijn ervaring met New Energy is zeer positief! De communicatie verliep soepel en prettig, de medewerkers waren zeer vriendelijk en meedenkend. Over het resultaat van het drukwerk ben ik ook heel...

Goede communicatie. Geven goede tips, dus denken mee en leven zich in in het project.

Mike / nmg

Dit was onze eerste samenwerking met New Energy Drukwerk. De kennismaking verliep zeer positief, het is een zeer vriendelijk team dat me snel en correct heeft verder geholpen. Het verloop van...

Vriendelijk, snel in communicatie en uitvoering, meedenkend, goed georganiseerd

Reëlle Communicatie

Ik heb het ervaren als een goede samenwerking. Over het algemeen is er vlotte communicatie over mogelijkheden. Dit heb ik met name ervaren bij het begeleiden van de opdracht en de administratie. De...

Sterke communicatie.
Scherpe prijzen.
Goede kwaliteit.

In het offertetraject meer vastigheid in aanspreekpunt.

Positieve ervaring. Na een kleine drukfout werd zonder meer een nieuwe oplage gedrukt.

No van Mulken

Prettige samenwerking en doen wat ze beloven. Denken mee en reageren direct.
Geweldige service, bedankt.
De boeken zien er schitterend uit.

Klantvriendelijkheid en service.

Reservoir

Goed, heldere communicatie, denkt mee, zeer professioneel

Snel antwoorden op vragen

Prettige medewerkers die begrijpen dat je enthousiast bent over het werk wat je aan hen aanbiedt.

De enthousiaste houding en het meedenken.

Ik wachtte op een bericht wanneer het drukwerk zou worden aangeleverd, omdat zij aangaven dat dit nog werd meegedeeld door de drukkerij in kwestie. Daar moest ik echter zelf nog even achteraan. Uiteindelijk is het drukwerk zelfs een week eerder afgeleverd dan besproken!