Offerte

Uitstekend, betrouwbaar

accuraat deskundig snel

no

Nicolet Groen - Specialist in Vastgoedpresentatie

New Energy Drukwerk heeft het drukwerk van mijn boek Maak van je thuis een huis, klaar voor de verkoop, uit handen genomen. Lars heeft mij zo nu en dan even lekker achter de broek aan gezeten zodat... New Energy Drukwerk heeft het drukwerk van mijn boek Maak van je thuis een huis, klaar voor de verkoop, uit handen genomen. Lars heeft mij zo nu en dan even lekker achter de broek aan gezeten zodat ik de deadline zou halen. Het drukproces heeft Marcel op zich genomen en ook zijn manier van communiceren was top! Het boek is precies zo geworden als ik had gehoopt.

De communicatie, het meedenken en de kwaliteit van het drukwerk. Ik ben overall heel tevreden over het hele proces en zal New Energy Drukwerk van harte aanbevelen!

Nee, vooral zo doorgaan!

TripleMotion Media

Veel telefonisch contact

Vooraf 50% aanbetalen is mij niet verteld tijdens het bestellen. Als klanten vooraf moeten betalen moet dit altijd goed worden gecommuniceerd.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Snelle afhandeling.

Duidelijke communicatie, professionele hulp en alles netjes op tijd binnen ondanks de krappe deadline.

Goede prijs/kwaliteit

Heb een eerste en tweede druk laten drukken

Communicatie en snelheid van reactie is over het algemeen uitstekend.

Meedenken en inleven in klant kan nog een stapje beter.

Jan Dijkstra, Ward Media

Sinds ruim twee jaarlaten wij maandelijks naar volle tevredenheid onze bruidsmagazines drukken bij New Energy Drukwerk

De communicatie is een sterk punt van New Energy. Je hebt snel de juiste contactpersonen aan de lijn en op de mail wordt ook adequaat gereageerd.

De levertijd kan wat ons betreft niet snel genoeg. Vaak moeten we na aanlevering circa twee weken wachten op het drukwerk. Daar tegenover staat dat de offerte vaak scherp is en de kwaliteit van het... De levertijd kan wat ons betreft niet snel genoeg. Vaak moeten we na aanlevering circa twee weken wachten op het drukwerk. Daar tegenover staat dat de offerte vaak scherp is en de kwaliteit van het drukwerk altijd ruim voldoende dat het het wachten waard is...

Paula Hanse

New Energy Drukwerk is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Ze zijn snel en leveren kwaliteit tegen een redelijke prijs.

Weber Books & More B.V.

Bij de speurtocht voor de vervanging van de huisdrukker ben ik in 2013 bij New Energy gekomen. Was meteen onder de indruk van de prima kwaliteit van de demo's die mij werden toegestuurd. Ook de... Bij de speurtocht voor de vervanging van de huisdrukker ben ik in 2013 bij New Energy gekomen. Was meteen onder de indruk van de prima kwaliteit van de demo's die mij werden toegestuurd. Ook de zeer snelle levertijd was opvallend, ondanks, of beter gezegd: dankzij het feit dat mijn productie door New Energy Drukwerk in Polen was ondergebracht.
Sindsdien ben ik klant en nog steeds naar volle tevredenheid. De prijs-kwaliteitsverhouding is optimaal, zeker als zaken worden meegenomen als snel reageren op mail, uit brengen van offertes, prijzen. Naast prijs is persoonlijke contact en aandacht voor mij de doorslaggevende redenen om klant bij New Energy Drukwerk te blijven.

Persoonlijk contact, snelheid, deskundigheid, prijs

geen!

Graviant BV

Deskundig en leuk team om mee samen te werken. Ze denken met je mee op tot een passend product te komen.