Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Geweldige service, topcommunicatie, topdrukwerk, toplevering, top-kwaliteit-prijs-verhouding.

Ruud Rietveld

Perfect geholpen. Er is meegedacht en de feedback was zeer goed en correct

De snelheid waarmee werd gereageerd bij aanvraag van een offerte

Eigenlijk helemaal niets

D.Westerveld

Prima adviezen en communicatie

duidelijke info en correcte afhandeling

bezorgmoment niet altijd gegarandeerd

Snelle reactie, goed contact en duidelijke antwoorden

Drukwerk niet te duur en kwaliteit goed.

Schutbladen hadden we niet direct begrepen, dat die. Iet bedrukt konden worden, hierdoor moesten we vier pagina's eraan toevoegen

Fijn, schakelen snel, kundig

Klankvriendelijkheid, kennis & snelheid

scherper afstemmen van verwachtingen mbt acties/planning

New Energy Drukwerk heeft naast hele scherpe prijzen, ook nog eens een uitstekende service. Ik ben onder de indruk van hun persoonlijke aanpak, hun snelle reactie op vragen, hun initiatief en advies... New Energy Drukwerk heeft naast hele scherpe prijzen, ook nog eens een uitstekende service. Ik ben onder de indruk van hun persoonlijke aanpak, hun snelle reactie op vragen, hun initiatief en advies wanneer het gaat om het verbeteren van je drukwerk. Ik zal dit bedrijf bij iedereen die op zoek is naar een goede drukkerij aanbevelen.

Goede en snelle communicatie. Erg leuk ook om onderaan de email een pasfoto te zien, zodat je weet met wie je te maken hebt. Professioneel advies! En indien nodig kun je prima geholpen worden met... Goede en snelle communicatie. Erg leuk ook om onderaan de email een pasfoto te zien, zodat je weet met wie je te maken hebt. Professioneel advies! En indien nodig kun je prima geholpen worden met de opmaak van je drukwerk, ook al tegen een scherpe prijs!
Ze maken hun beloftes waar, en leveren exact op de afgesproken datum.

Semolino kids

De samenwerken met New Energy Drukwerk hebben wij heel positief ervaren door het prettige persoonlijk contact en deskundige begeleiding. Ze staan voor je klaar en nemen tijd en moeite voor je. Ook... De samenwerken met New Energy Drukwerk hebben wij heel positief ervaren door het prettige persoonlijk contact en deskundige begeleiding. Ze staan voor je klaar en nemen tijd en moeite voor je. Ook als het trajact van offerte naar order enige tijd opzich laat wachten blijven ze betrokken en denken met je mee. Naast deze betrokkenheid en goede service, leveren ze ook een uitstekende kwaliteit voor een scherpe prijs.

Persoonlijke contact, goede communicatie, deskundige begeleiding, betrokkenheid en kwaliteit.
betrokken en denken met je mee, Goede prijs kwaliteit verhouding.

NVAGT, Nederlands Vlaamse Associatie voor Gestalttherapie en theorie

Prettig contact, goede communcatie, mooi product.

Ik heb samenwerken met NED zeer positief ervaren. De medewerkers staan voor je klaar, denken met je mee en benaderen je op een persoonlijke manier. Daarnaast beschikken ze over de kennis die nodig... Ik heb samenwerken met NED zeer positief ervaren. De medewerkers staan voor je klaar, denken met je mee en benaderen je op een persoonlijke manier. Daarnaast beschikken ze over de kennis die nodig is om je goed te helpen. Topbedrijf!

Persoonlijke service, betrokkenheid en kwaliteit.
Men communiceert goed, komt afspraken na en denkt en helpt mee.

Jamiel

Top service en alles naar wens!

Zeer goede communicatie.