Offerte
Nazorg
Communicatie

Fanflicks

Erg goed!

Persoonlijk, snel in communicatie, oprecht meedenkend

Geen idee! Misschien een soort online portal om je bestelling te kunnen volgen en snel prijzen te kunnen opvragen/berekenen?

Vlotte samenwerking met uitstekende kwaliteit

Reinier Zijl Azn

Ik heb erg positieve ervaringen met New Energy Drukwerk. Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Personeel is absoluut niet beroerd om mee te denken en waar nodig mee te helpen. Je krijgt echt het gevoel samen naar een goed eindproduct te werken.

Zou zo niets kunnen bedenken.

Zap

Prima contact. Geen verassingen en goed kwaliteit.

Communicatie en behulpzaamheid

Ik wou een tweede oplage van een boek laten drukken. De eerste oplage van het boek was door een ander bedrijf gedrukt.

Mensen zijn vriendelijk. Informatie is correct. Behulpzaam.

Ik vond dat ik lang moest wachten op een antwoord, bv. detail van een offerte of een levertermijn.

Enorm fijne, snelle en duidelijke communicatie. Kwaliteit prijs verhouding is perfect! Echt een aanrader. Wij bestelden een jaarboek voor de eindexamenklas.

Zeer goede communicatie

Iets meer duidelijkheid over wat en wanneer betalen is het enige wat in mij opkomt

Studio Rikkelman

Prima bedrijf.

Accuraat, vriendelijk en geduldig.

Top geregeld!!

Taalschool in Den Haag

Prettig bedrijf, aardige medewerkers. In het begin hadden we meerdere contactpersonen, dat werkte niet zoed. Later kregen we één contactpersoon, en vanaf toen liep alles perfect. Wij zijn zeer... Prettig bedrijf, aardige medewerkers. In het begin hadden we meerdere contactpersonen, dat werkte niet zoed. Later kregen we één contactpersoon, en vanaf toen liep alles perfect. Wij zijn zeer tevreden over het eindproduct en over de prijs.

Prijs

Als er meerdere contactpersonen zijn, wees dan beter op de hoogte zijn van elkaar

Operatie Mobilisatie

Ben erg tevreden met de service, en met de prijsstelling. En zeker ook met de kwaliteit van het drukwerk.

prijs-kwaliteit verhouding, en levertijd (plus communicatie daarover)