Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Reëlle Communicatie

Ik heb het ervaren als een goede samenwerking. Over het algemeen is er vlotte communicatie over mogelijkheden. Dit heb ik met name ervaren bij het begeleiden van de opdracht en de administratie. De... Ik heb het ervaren als een goede samenwerking. Over het algemeen is er vlotte communicatie over mogelijkheden. Dit heb ik met name ervaren bij het begeleiden van de opdracht en de administratie. De verkoop ging op zich ook prima, alleen wisselden daar de contacten nogal eens. En niet iedereen was even duidelijk. Wel is er heel flexibel omgegaan met het uitbrengen van aangepaste offertes. Er wordt ook goed meegedacht over de uitvoering van een boek. Bij een medewerker kreeg ik niet echt de bevestiging dat mijn opdracht in goede handen was. Dat is me wel bijgebleven.

Sterke communicatie.
Scherpe prijzen.
Goede kwaliteit.

In het offertetraject meer vastigheid in aanspreekpunt.

Positieve ervaring. Na een kleine drukfout werd zonder meer een nieuwe oplage gedrukt.

No van Mulken

Prettige samenwerking en doen wat ze beloven. Denken mee en reageren direct.
Geweldige service, bedankt.
De boeken zien er schitterend uit.

Klantvriendelijkheid en service.

Reservoir

Goed, heldere communicatie, denkt mee, zeer professioneel

Snel antwoorden op vragen

Prettige medewerkers die begrijpen dat je enthousiast bent over het werk wat je aan hen aanbiedt.

De enthousiaste houding en het meedenken.

Ik wachtte op een bericht wanneer het drukwerk zou worden aangeleverd, omdat zij aangaven dat dit nog werd meegedeeld door de drukkerij in kwestie. Daar moest ik echter zelf nog even achteraan.... Ik wachtte op een bericht wanneer het drukwerk zou worden aangeleverd, omdat zij aangaven dat dit nog werd meegedeeld door de drukkerij in kwestie. Daar moest ik echter zelf nog even achteraan. Uiteindelijk is het drukwerk zelfs een week eerder afgeleverd dan besproken!

Gaby van der Vliet

Prima service, goed contact

Men denkt mee met het proces om ervoor te zorgen dat je, in mijn geval, uitgave van het boek goed wordt.
Duidelijke informatie.

Bepaalde tekeningen moesten verbeterd worden door de vormgever. Helaas zag hij niet direct de dingen die ik wel zag en heb ik een aantal keren aan de bel getrokken omdat de tekeningen niet mooi... Bepaalde tekeningen moesten verbeterd worden door de vormgever. Helaas zag hij niet direct de dingen die ik wel zag en heb ik een aantal keren aan de bel getrokken omdat de tekeningen niet mooi werden. Gelukkig is dit goed gekomen.

Project Leven

Fijn contact in alle stadia van de opdracht.

Flexibel en meedenken

Erg goed geholpen door Jaap, die vriendelijk is, met je meedenkt en moeite doet om te helpen.

Zeer goede prijs
Klantgericht

Het externe koeriersbedrijf had de boeken in eerste instantie op het verkeerde adres afgeleverd; dat is wel dezelfde dag opgelost, o.a. dankzij New energy

Gemiste kans. De top kwaliteit die beloofd wordt op de website wordt niet gehaald.

Klacht wordt niet serieus genomen. Jammer.

Caféboek Dongen

Erg tevreden over het drukwerk de service. Kundige medewerker en goed advies.

Het bedrijf heeft een ruime ervaring en kan daarom goed adviseren.

Ik heb geen verbeter punten