Kwaliteit drukwerk

Nico Zee

Ronduit uitstekend. Ik liet de user manual van een DENON AVR X2300W printen. Via de chat-now functie werd uitleg gegeven over de diverse opties. Later werd ik opgebeld met nadere toelichtingen. Twee... Ronduit uitstekend. Ik liet de user manual van een DENON AVR X2300W printen. Via de chat-now functie werd uitleg gegeven over de diverse opties. Later werd ik opgebeld met nadere toelichtingen. Twee dagen later per post bezorgd. Werkelijk professioneel. Heerlijk in het gebruik.

Advies en begeleiding. Product is fantastisch.

Amir

Goede prijs kwaliteit verhouding. Netjes afspraken nagekomen.

Hoge kwaliteit, concurrerende tarieven

Meer opties om online lege bladen in te kunnen voegen zodat document online naar wens aangepast kan worden.

A.N.

Snelle service, klantenservice is erg goed, kwaliteit is prima!

Klantenservice super snel en zeer vriendelijk!

Nee.

Mijn ervaring is uitstekend. Bestelling is eerder aangekomen dan was aangegeven

Leveringsnelheid

N.V.T

Prima, uitstekend

Houdt zich aan de afspraken
Heel netjes geprint
Keurig afgeleverd

Nee, ga zo door

Danielle De Graauw

Super snelle levering
Top resultaat

Zag er keurig uit

Top bedrijf!

Het was makkelijk gebruik maken van de software en het versturen op de site

De kwaliteit van de geprinte exemplaren was goed. De afbeeldingen kwamen er ook echt mooi uit en de kleuren/papier

Er is iets fout gegaan bij de levering van mijn bestelling. Ik had een bestelling geplaatst, deze nog niet betaald omdat ik erachter kwam dat er nog een pagina bij moest. Toen een nieuwe bestelling... Er is iets fout gegaan bij de levering van mijn bestelling. Ik had een bestelling geplaatst, deze nog niet betaald omdat ik erachter kwam dat er nog een pagina bij moest. Toen een nieuwe bestelling geplaatst en deze wel betaald. Toen kreeg ik alsnog het eerste bestand dat ik had opgeleverd geleverd, terwijl ik deze niet definitief had geplaatst.

Reactie Netjesgeprint.nl:

Beste Klant,
Bedankt voor je reactie! Goed om te horen dat de kwaliteit van de afdrukken naar tevredenheid was.
Echter is het natuurlijk niet de bedoeling dat de verkeerde versie van je...
Beste Klant,
Echter is het natuurlijk niet de bedoeling dat de verkeerde versie van je bestelling is geleverd. Normaal gesproken zou dit niet moeten kunnen aangezien oude bestanden automatisch overschreven worden bij het opnieuw uploaden. Wij zijn daarom een onderzoek gestart naar waar dit fout kan zijn gegaan. Mochten we je nog verder kunnen helpen met bijvoorbeeld een gratis nieuw exemplaar, dan wil ik je verzoeken om even contact met ons op te nemen via info@netjesgeprint.nl.
We helpen je indien gewenst graag nog verder.
Vriendelijke groet,
Lowie
Team Netjesgeprint.nl

Zeer tevreden

website, kwaliteit werk en verzending

Snelle levering, keurig geprint en ingebonden.

Snelheid