Kwaliteit drukwerk

Bresser

Bachelor eindwerk laten printen.

Zeer snelle levering, goede kwaliteit en een professionele uitstraling. Daarbij ook nog betaalbaar.

Nee.

Goede k

Chat vraag/antwoord er duidelijk, Duidelijke website. Daarom de keuze hiervoor. Tevens prijs leek overeen te komen met overige websites.

Het openen van mijn bestelling, lukte niet geheel. Hierdoor kon ik het document later niet nog eens inzien. Verschillende apparaten op geprobeerd.

Nora

Goed! goed en persoonlijk geholpen. Maken uitzondering wanneer iets fout is gegaan en geven d.m.v. .livechat direct antwoord op vragen

snelle reactietijd

niets opvallend gemerkt

Reactie Netjesgeprint.nl:

Bedankt voor je review Nora!

Scriptie laten inbinden ging erg snel en netjes!

Product was sneller dan verwacht klaar en zag er top uit. Heb de informatie die ik nodig had verkregen via de chatfunctie.

Nee, alles was naar wens! (Zie hieronder overigens geen mogelijkheid om feedback te geven op de prijs/kwaliteit verhouding, misschien is dat ook een punt om feedback op te krijgen.)

Duidelijk, doen wat ze beloven

Shauny

Het werd snel afgeleverd en de kwaliteit was erg goed!

Kwaliteit van het product & snelle levering.

Als er altijd zo snel kan worden geleverd zou ik de levertijd op de website aanpassen. Op die manier kunnen jullie wellicht nog meer klanten werven.

C. Brown

Prima. Snelle levering, duidleijke communicatie.

De informatie is duidelijk en ( zelfs voor een ouder iemand) goed te volgen. Mijn onderzoek was proffesioneel ingebonden, top!!!!

Zie boven.... kwaliteit van papier en ringband was goed

Geen....
Zondoor gaan

S. de Brouwer

Goede service, mooie kwaliteit product.

Service gericht. Bij mijn bestelling was er iets niet helemaal naar wens, door eigen onoplettendheid, dit hebben ze op een zeer correcte manier opgelost.

Wellicht de voorbeeldweergave nog meer 'idiot-proof' maken.

Esther Roelofs coaching & training Groningen

Keurige opmaak van rapportages

Super makkelijke procedure

Graag de optie toevoegen van voor en achterblad enkelzijdig printen. En Voorblad zonder witranden. Verder perfect!